H Roma είναι το εισαγωγικό και βέβαια οικονομικά πιο προσιτό μοντέλο της Ferrari και πλέον αποκτά και μια ανοιχτή έκδοση η οποία, όπως συνηθίζει η διάσημη ιταλική εταιρεία, ονομάζεται Spider.

Ενδιαφέρον είναι πως η Roma Spider έχει μαλακή, υφασμάτινη οροφή, επιλογή στην οποία η Ferrari επιστρέφει μετά από αρκετά χρόνια, εγκαταλείποντας και αυτή με τη σειρά της τη λύση της μεταλλικής αναδιπλούμενης.

Η ιδιαίτερα ποιοτική μαλακή οροφή λοιπόν της νέας Spider διπλώνει μέσα σε μόλις 13,5 δεύτερα και εν κινήσει αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 60 χλμ./ ώρα, ενώ αποθηκεύεται σε έναν ειδικό χώρο στο πίσω μέρος. Ο οποίος δεν περιορίζει ιδιαίτερα το έτσι κι αλλιώς μικρό πορτμπαγκάζ της Roma.

Από κει και πέρα οι αλλαγές στο αμάξωμα εντοπίζονται, όπως είναι λογικό, στο πίσω μέρος .

Η Spider διατηρεί τη διάταξη των 2+2 θέσεων, αν και οι τελευταίες είναι μάλλον τυπικές, ενώ το ταμπλό με τις τρεις συνολικά οθόνες εξακολουθεί να είναι εντυπωσιακό.

Κάτω από τα μακρύ καπό υπάρχει και πάλι ο υπερ-τροφοδοτούμενος V8 των 3.900 κυβικών της μάρκας, που αποδίδει 620 ίππους. Το κιβώτιο είναι ένα αυτόματο 8 σχέσεων που φυσικά μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Οι ενισχύσεις στο αμάξωμα προκειμένου να διατηρηθεί η ακαμψία μαζί με το μηχανισμό της οροφής έχουν προσθέσει στο αρχικό βάρος της Roma επιπλέον 85 κιλά, που όμως σύμφωνα με τη Ferrari δεν επηρεάζουν τις επιδόσεις.

Έτσι η Roma Spider έχει φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,4 δεύτερα και η τελική της ταχύτητα είναι 320 χλμ./ ώρα.

Όσο για την τιμή της θα είναι κατά 10% αυξημένη σε σχέση με την κουπέ η οποία στην Κεντρική Ευρώπη κοστίζει περίπου 200.000 ευρώ.


Πηγή