Η πορεία προς την ηλεκτροκίνηση είναι (ακόμα) πιο δύσκολη για τις εταιρείες που κατασκευάζουν μοντέλα αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Και αυτό γιατί μέχρι στιγμής οι επιδόσεις που υπόσχονται αυτά τα μοντέλα αφενός δεν είναι εφικτές ανά πάσα στιγμή με την τρέχουσα τεχνολογία των EVs και αφετέρου επηρεάζουν κατά πολύ την αυτονομία.

Παρόλα αυτά και οι εταιρείες αυτές έχουν πλάνα για την πλήρη μετάβασή τους προς την ηλεκτροκίνηση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Lamborghini, η οποία έχει ανακοινώσει πως θα έχει μια εξηλεκτρισμένη γκάμα -δηλαδή υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα- έως το 2025.

Από εκεί και πέρα η πρώτη πλήρως ηλεκτρική Lamborghini θα είναι ένα Grand Tourer 2+2 θέσεων που θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή το 2028, ενώ μετά από έναν χρόνο θα ακολουθήσει ένα ακόμα EV.

Που δεν θα είναι άλλο από τη διάδοχο της Urus, η οποία φυσικά και θα χρησιμοποιήσει τεχνολογία που μέχρι τότε θα έχει εξελιχθεί και από άλλες εταιρείες του ομίλου της Volkswagen.

Η παρουσία πάντως των δύο ηλεκτρικών μοντέλων θα βοηθήσει τη Lamborghini να περιορίσει τις εκπομπές ρύπων της κατά 80% σε σχέση με τις τρέχουσες, στοιχείο που στην πράξη της εξασφαλίζει τη συνέχειά της.


Πηγή