Η Maserati, η ιστορική ιταλική εταιρεία των σούπερ σπορ μοντέλων που πλέον ανήκει στον όμιλο της Stellantis, παρουσίασε επίσημα και χωρίς ίχνος καμουφλάζ, τη νέα GranTurismo.
Για την οποία οι σχεδιαστές της ακολούθησαν το δρόμο της εξέλιξης εκσυγχρονίζοντας τις γραμμές της προκατόχου της με πιο πολλές καμπύλες και διατηρώντας αναλλοίωτο το σχήμα ενός κλασικού GT με χαρακτηριστικά μεγάλο καπό.
Από και κει πέρα αυτό που προσέχει κανείς είναι οι προβολείς αλά MC20 και τα LED πίσω φώτα, καθώς και το πολύ μεγάλο σήμα της εταιρείας, η γνωστή τρίαινα, χαμηλά στη μάσκα.
Το εσωτερικό με τις κανονικές, κατα τους Ιταλούς, θέσεις για τέσσερις δεν έχει ακόμα αποκαλυφθεί επίσημα, κάτι που αναμένεται να γίνει στις αρχές της επόμενης χρονιάς. Από όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα θα έχει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 12,0 ιντσών, ενώ συνολικά οι οθόνες θα είναι τέσσερις.
Ο κινητήρας της νέας GranTurismo είναι ο καινούργιος V6 των 3.000 κυβικών με την επωνυμία Nettuno που παρουσιάστηκε ταυτόχρονα με την MC20 και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF.
Η απόδοσή του στην έκδοση Modena φτάνει τους 490 ίππους και στην Trofeo τους 550, που αρκούν για ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 3,5 δεύτερα (Modena: 3,9), ενώ η πιο ισχυρή GranTurismo είναι η ηλεκτρική Folgore.
Εδώ η απόδοση, χάρη στους τρεις ηλεκτροκινητήρες της, φτάνει τους 760 ίππους και τα εντυπωσιακά 1.350 Nm και η μπαταρία των 800V έχει ενεργειακή χωρητικότητα 92,5 kWh. Φυσικά η Folgore είναι και η πιο γρήγορη, με το 0-100 χλμ./ ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 2,7 δεύτερα και το 0-200 χλμ./ ώρα σε 8,8!
Οι πωλήσεις της νέας Maserati GranTurismo αναμένεται να ξεκινήσουν τους πρώτους μήνες της νέας χρονιάς.
Πηγή