Η BMW ανακοίνωσε τον προγραμματισμό της για τη μετάβασή της στην ηλεκτρική εποχή και δεν έμεινε μόνο στις αναγγελίες αλλά παρουσίασε και ένα καινούργιο ηλεκτρικό μοντέλο αυτοκινήτου. Την i4, για την οποία μάλιστα επιτάχυνε αισθητά τη διαδικασία εξέλιξης, καθώς παρουσίασε σχεδόν την έκδοση παραγωγής της ένα τρίμηνο πιο νωρίς σχέση με ότι υπολόγιζε αρχικά.
Και λέμε σχεδόν μιας και το εσωτερικό της δεν αποκαλύφθηκε αλλά θεωρείται βέβαιη η χρήση της νέας κυρτής οθόνης που είναι μέρος του καινoύργιου iDrive. Της όγδοης γενιάς του συστήματος infotainment της γερμανικής εταιρείας.
Η i4 λοιπόν προστίθεται στα ήδη υπάρχοντα, πρόσφατα EVs της BMW, που είναι τα iX3 και iX. Σε αντίθεση με αυτά όμως δεν είναι SUV αλλά ένα τετράθυρο Gran Coupe. Άλλωστε βασίζεται στην αντίστοιχη έκδοσης της σειράς 4 με τις πάντα απαραίτητες αισθητικές διαφοροποιήσεις -μεταξύ άλλων κλειστή μάσκα και διαφορετικοί προφυλακτήρες.
Η μάσκα είναι φυσικά η πρόσφατη, μεγάλη της μάρκας που όσο περνά ο καιρός γίνεται όλο και πιο αποδεκτή και πίσω από την οποία βρίσκονται και οι απαραίτητοι αισθητήρες. Κατά τα άλλα το design ακολουθεί τη γνωστή λογική σχεδίαση των τελευταίων μοντέλων της BMW.
Η i4 θα παρουσιαστεί ολοκληρωμένη προς τα τέλη του έτους με μια αρκετά μεγάλη επιλογή ηλεκτροκινητήρων και μπαταριών, που θα εξασφαλίζουν αυτονομία που θα φτάνει μέχρι και τα 590 χιλιόμετρα. Από κει και πέρα η κορυφαία έκδοση, που θα εξελιχθεί και με την βοήθεια της M GmbH, θα αποδίδει συνδυαστικά 530 ίππους και θα χρειάζεται μόλις 4,0 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ ώρα.
Πηγή