Με βάση τον προγραμματισμό της Bugatti το 2024 θα παραδοθούν οι τελευταίες Chiron που θα είναι roadster καθώς κι οι εκδόσεις που προορίζονται για χρήση στην πίστα.
Την ίδια χρονιά ο εμβληματικός W16 των 8.000 κυβικών με τα τέσσερα turbo θα συμπληρώνει μια εικοσαετία στο πίσω μέρος των Bugatti και θα φτάνει στο τέλος της παρουσίας του αλλά και της εξέλιξής του.
Και παρόλο που η Bugatti πλέον είναι στενά συνδεδεμένη με την κροατική Rimac που είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά το επόμενο μοντέλο της που θα αντικαταστήσει τη Chiron θα έχει και πάλι κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Και θα είναι μάλιστα και ιδιαίτερα εξελιγμένος, ενώ το ενδιαφέρον είναι ότι η Rimac είχε ξεκινήσει την εξέλιξη ενός συνόλου βενζίνης περίπου 2 χρόνια πριν τη σύμπραξή της με τη Bugatti.
O Mate Rimac πάντως έχει δηλώσει πως η αντικαταστάτης της Chiron δεν θα έχει πολλά κοινά μαζί της, αλλά ούτε και με τo Nevera. Το ηλεκτρικό hypercar της κροατικής εταιρείας.
Πηγή