Στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση τα πρώτα θύματα είναι οι πολυκύλινδροι κινητήρες μεγάλου κυβισμού, οι οποίοι δίνουν τη θέση τους σε μικρότερα σύνολα με ηλεκτρική υποβοήθηση.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο μεγάλος V8 των Mercedes-AMG C 63 και Ε 63, τη θέση του οποίου κάτω από τα καπό των αντίστοιχων μοντέλων πήρε ένας δίλιτρος τετρακύλινδρος σε συνδυασμό με ένα plug-in υβριδικό σύστημα.
Τώρα σειρά παίρνει ένα από τα πιο ιδιαίτερα και εμβληματικά σύνολα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ο W12 των 6.000 κυβικών και των δύο turbo της Bentley. Ο οποίος δίνει το παρόν εδώ και 20 χρόνια, έχοντας σε αυτό το χρονικό διάστημα αυξήσει την απόδοσή του κατά 37%, τη ροπή του κατά 54%, ενώ την ίδια στιγμή οι εκπομπές ρύπων έχουν μειωθεί κατά 25%.
Το κύκνειο άσμα του θρυλικού W12 θα είναι στη συλλεκτική Batur, που θα κατασκευαστεί σε μόλις 18 μονάδες. Εδώ η απόδοσή του θα φτάνει τους 750 ίππους και τα 1.000 Nm, που μάλιστα θα αποδίδονται σε ένα ιδιαίτερα ευρώ φάσμα στροφών, από τις 1.750 έως τις 5.000 σ.α.λ.
Η παραγωγή του θα σταματήσει με την ολοκλήρωση του συνόλου των Batur, κάτι που αναμένεται να συμβεί το 2024.
Τα συνολικά πλάνα της βρετανικής εταιρείας του ομίλου Volkswagen προβλέπουν την πλήρη μετάβαση της γκάμας της στην ηλεκτροκίνηση στις αρχές της επόμενης δεκαετίας.
Μέχρι τότε όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα θα μπορούν να χαρούν και να αποκτήσουν τον εξαιρετικό W12 και στις εκδόσεις Speed των Continental GT, Bentayga και Flying Spur καθώς και στις Continental GT Mulliner και Flying Spur Mulliner.
Πηγή