Στις αρχές της δεκαετίας του ΄60 και αφού προερχόταν από μια δύσκολη οικονομικά περίοδο η BMW παρουσίασε τη Neue Klasse -νέα κατηγορία σε ελεύθερη απόδοση. Μια γκάμα καινούργιων, ιδιαίτερα σύγχρονων για την εποχή μοντέλων που ξεκίνησε με την 1500 το 1962 και εξασφάλισε όχι μόνο την επιβίωση αλλά και τη μετέπειτα ακμή της εταιρείας του Μονάχου.
Τώρα η BMW χρησιμοποιεί την ίδια επωνυμία, Neue Klasse, για το καινούργιο πλαίσιό της που θα παρουσιαστεί το 2025 και θα την βάλει ακόμα πιο δυναμικά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Παρά τις αρχικές ανακοινώσεις οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν αφενός πως το νέο πλαίσιο δεν θα υποστηρίζει και συμβατικά συστήματα πρόωσης και αφετέρου πως θα συνδυαστεί με ακόμα πιο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες καθώς και με μπαταρίες με νέα χημεία και ακόμα καλύτερα χαρακτηριστικά.
Η Neue Klasse θα αποτελέσει τη βάση για τα μεσαία EVs της μάρκας, αυτά που γενικά μπορούμε να χαρακτηρίσουμε ως «σειρά 3» και φυσικά θα υποστηρίζει διάφορους τύπους αμαξώματος. Από κλασικές λιμουζίνες, που είναι και ιδιαίτερα δημοφιλής στην Κίνα, μέχρι στέισον και SUV.
Το πιο πιθανό είναι πως το ίδιο πλαίσιο, με κάποιες αλλαγές, θα χρησιμοποιηθεί και στα μοντέλα πολυτελείας της BMW.
Μέχρι στιγμής δεν έχει οριστικοποιηθεί ποια θα είναι η πρώτη BMW που θα βασίζεται στη Neue Klasse, αλλά το πιο πιθανό είναι πως θα πρόκειται για την ηλεκτρική εκδοχή της διαδόχους της τρέχουσας 3άρας η οποία κάπου εκεί χρονικά θα ολοκληρώνει την παρουσία της.
Πηγή