Τα ρεκόρ ταχύτητας είναι μια περίεργη υπόθεση, καθώς προκειμένου να θεωρηθούν έγκυρα πρέπει το αυτοκίνητο να κινηθεί και προς τις δύο κατευθύνσεις αλλά και οι μετρήσεις που επιβεβαιώνουν την ταχύτητα που επιτεύχθηκε να είναι έγκυρες και πιστοποιημένες.
Για τον πρώτο λόγο τα 490,484 χλμ./ ώρα που πέτυχε η Bugatti Chiron στην πίστα Ehra Lessien του ομίλου Volkswagen δεν είναι επίσημα, μιας και το hypercar δεν μπόρεσε να κινηθεί αντίθετα προς τη φορά της πίστας καθώς υπήρχε μεγάλος κίνδυνος για τα λάστιχα και κατά συνέπεια για την ασφάλεια.
Το ρεκόρ του SSC Tuatara, που στα χαρτιά ξεπέρασε τα 500 χλμ./ ώρα αμφισβητήθηκε από την πρώτη κιόλας στιγμή και η αμερικάνικη SSC North America, για να υπερασπίσει την… τιμή της έκανε μια δεύτερη προσπάθεια και πάλι στη Νεβάδα, που απέτυχε λόγω μηχανολογικών προβλημάτων.
Επέμεινε όμως και η τρίτη της προσπάθεια που έγινε στο παλιό αεροδιαστημικό κέντρο Kennedy στην Φλόριδα ήταν επιτυχημένη. Μερικώς γιατί ναι μεν επιτεύχθηκε ένα καινούργιο ρεκόρ ταχύτητας για μοντέλα παραγωγής με 455,3 χλμ./ ώρα -το μέχρι τώρα ήταν 447,2 χλμ./ ώρα και το είχε πετύχει το Koenigsegg Regera RS- αλλά υπολείπεται κατά πολύ από τα 500 χλμ./ ώρα που πρόβαλαν έως τότε οι ιθύνοντες της αμερικανικής εταιρείας.
Το SSC Tuatara έφτασε τα 460,4 χλμ./ ώρα προς τη μια κατεύθυνση και τα 450,1 προς την άλλη, ενώ προκειμένου να μην υπάρχουν και πάλι αμφιβολίες χρησιμοποιήθηκαν ταυτόχρονα όργανα μέτρησης των Racelogic (VBox), Life Racing, Garmin, και IMRA (International Mile Racing Association).
Πηγή