Η Honda αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες του ανανεωμένου HR-V, του πιο προηγμένου της μικρού SUV μέχρι σήμερα. Το νέο μοντέλο διαθέτει ανανεωμένο εξωτερικό στυλ, αναβαθμίσεις στο εσωτερικό και μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών.
Η στιλιστική ανανέωση περιλαμβάνει την πιο ουσιαστική ερμηνεία του γραφικού ‘Solid Wing Face’ της Honda, με νέο, γυαλιστερό σκούρο χρωμιωμένο πάνελ που αντικαθιστά το συνδυασμό μαύρου και χρωμίου πάνω από τη μάσκα. Ο εμπρός προφυλακτήρας φέρει πιο βαθιά τμήματα των αεραγωγών που φιλοξενούν τα στρογγυλά φώτα ομίχλης, ενώ οι προβολείς έχουν τώρα φακούς τύπου projector με ανασχεδιασμένα φώτα ημέρας LED, στάνταρ.
Πίσω, ένα νέο σκούρο, χρωμιωμένο διακοσμητικό στοιχείο σε όλη την πίσω πόρτα συνδυάζεται με την εμπρός αισθητική, ενώ τα πίσω φώτα φέρουν πιο σκούρα περιβλήματα φακών.
Οι πλούσιες εκδόσεις διαθέτουν νέες, 17άρες ζάντες αλουμινίου, και η «μπούκα» της εξάτμισης εξαγωγής έχει διακοσμητικό από χρώμιο. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα έχουν αναβαθμιστεί σε μονάδες full LED, και τα αναβαθμισμένα περιβλήματα πίσω αποπνέουν τώρα μία σκούρα φιμέ αίσθηση.
Το HR-V παραμένει ευέλικτο και περιλαμβάνει το καινοτόμο σύστημα διαρρύθμισης καθισμάτων Magic Seat system της Honda. Τα επανασχεδιασμένα καθίσματα για τον οδηγό και το συνοδηγό περιλαμβάνουν τροποποιήσεις στο μαξιλάρι και την πλάτη, κάτι που βελτιώνει τη συνολική στήριξη, κυρίως στην περιοχή των ώμων. Η στάνταρ υφασμάτινη ταπετσαρία αποτελείται τώρα από υλικό ανώτερης ποιότητας, ενώ τα κορυφαία μοντέλα διαθέτουν πλήρως δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό.
Με το ξεκίνημα της παρουσίας του, το Φθινόπωρο του 2018 το Honda HR-V θα διατίθεται με τον ατμοσφαιρικό 1.5L i-VTEC βενζινοκινητήρα, με απόδοση 130 ίππων και μέγιστη ροπή 155 Nm στις 4.600 στροφές. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 10,2 δεύτερα σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων (6MT), και σε 10,9 δεύτερα με το προαιρετικό CVT. Ο βενζινοκινητήρας προσφέρει μίγμα ισχύος και απόδοσης, με μέση κατανάλωση 4,4 λτ/100χλμ και επίσημες εκπομπές CO2 121 γρ/χλμ για το μοντέλο CVT. Ο κινητήρας i-VTEC υιοθετεί βελτιωμένη διαδικασία «plateau honing», που μειώνει τις τριβές ανάμεσα στα έμβολα και στους κυλίνδρους δημιουργώντας μία πολύ ομαλή επιφάνεια. Οι οδηγοί της καδένας χρονισμού φέρουν επίσης επίστρωση μείωσης των τριβών, που περιορίζει τη φθορά μακροπρόθεσμα και αυξάνει την απόδοση του κινητήρα.
Οι τεχνικοί της μάρκας έχουν βελτιώσει τα χαρακτηριστικά NVH (Θορύβων, Κραδασμών & Τριγμών) του HR-V με την προσθήκη μονωτικού υλικού σε όλο το όχημα, όπως γύρω από το εμπρός τροπέτο και τους θόλους των τροχών, τη δομή του καπό και τα πάνελ των εμπρός και πίσω θυρών. Ανάλογα με την έκδοση του μοντέλου, το 2019 HR-V θα εφοδιάζεται επίσης με Active Noise Cancellation (ANC) για πρώτη φορά. Το ANC είναι σχεδιασμένο για να μειώνει τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων. Χρησιμοποιεί δύο μικρόφωνα στην καμπίνα που παρακολουθούν τέτοιους θορύβους, και στη συνέχεια δημιουργούν συγχρονισμένα ηχητικά σήματα αντίθετης φάσης για την καταστολή των θορύβων μέσω των ηχείων.
Η παραγωγή των εκδόσεων του ανανεωμένου HR-V 1.5L i-VTEC έχει ξεκινήσει και οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται για τον Οκτώβριο. Θα ακολουθήσει ένας πιο σπορ κινητήρας 1.5L VTEC TURBO που θα αρχίσει να διατίθεται από την άνοιξη του 2019, μαζί με έναν 1.6L i-DTEC diesel.
Νίκος Τσάδαρης
newsbeast.gr
Πηγή