«Ακόμα ακούω τα λόγια της Μαρινέλλας. Ο Γιώργος Θεοφάνους είχε υφάκι στην αρχή και 2-3 χρόνια μετά μου έφεραν μια κασέτα του και ακούω ένα “Έλα να με τελειώσεις”, “Δεν έχω που να πάω”. “Τι σου ΄χω κάνει”, πέσαμε κάτω» είπε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του ο Αντώνης Ρέμος.

Ο Αντώνης Ρέμος παραχώρησε συνέντευξη στη Γιώτα Τσιμπρικίδου, με το απόσπασμα να προβάλλεται στο «Πρωινό» την Παρασκευή (26/6). Ο δημοφιλής τραγουδιστής μίλησε με συγκίνηση για τη Μαρινέλλα, αποκαλύπτοντας όσα δεν πρόλαβε να της πει, ενώ αναφέρθηκε και στην πρώτη του γνωριμία με τον Γιώργο Θεοφάνους.

«Θα ‘βαζα κάποιους. Προτιμώ να έχει όμως μια καρέκλα απέναντί μου. Τη Μαρινέλλα μου. Για να της πω όλα αυτά που δεν πρόλαβα να της πω. Η Μαρινέλλα τα σιχαινόταν αυτά, αλλά επειδή ήταν σε ένα πολύ έτσι ζεστό και οικογενειακό κλίμα, έλεγε “ναι, Αντώνη μου”, έτσι, “Αντώνη μου, Αντώνη”. Ακόμα το, ακούω τα, τα λόγια της. Μια φορά λέει ένα τραγούδι και αφού γίνεται ένας χαμός, σκύβει από το αυτί και μου λέει, “Λοιπόν” γιατί εμένα, όταν τελείωνε το τραγούδι, κατέβαινα κάτω με τους φίλους μου και έπινα τα ποτάκια μετά και βλέπαμε το πρόγραμμα.

Μου λέει, “Αντώνη, άκου, αν θα σε ξαναδώ να κατεβαίνεις στο σαλόνι κάτω μετά το τραγούδι, θα σου κόψω τα πόδια εγώ προσωπικά”. Τι μου λες τώρα… Και σαν να μου λέει ότι δεν μπορεί ο καλλιτέχνης να τραγουδάει και μετά να κατεβαίνει κάτω. Και είχε δίκιο βέβαια, έτσι; Είχε απόλυτο δίκιο», είπε αρχικά με συγκίνηση.

Στη συνέχεια, ο Αντώνης Ρέμος αναφέρθηκε στην πρώτη του επεισοδιακή γνωριμία με τον Γιώργο Θεοφάνους. «Στο δεύτερο δίσκο, έχει έρθει ο Σταύρος Αραπίδης, “Έχει έρθει”, λέει, “ο Γιώργος Θεοφάνους, θα μας δώσει κάποια τραγούδια”. Και έρχεται μ’ έναν δίσκο, μου δίνει τότε το, “Κάνε στην άκρη να περάσω, απόψε θα σε ξεπεράσω” και 5 επιτυχίες.

Πολύ ωραία τραγούδια, αλλά ήρθε με λίγο, μ’ ένα υφάκι τύπου, “τα δικά μου τραγούδια θα είναι τίτλος δίσκου, τα δικά μου τραγούδια θα γίνουν βίντεο κλιπ”. Κάτσε ρε φίλε. Δηλαδή οι άλλοι δεν έχουνε δικαίωμα; Δηλαδή θα μας πει αυτός τι θα κάνουμε; Άμα έρχεται έτσι, λέω, πες του να μην έρθει».

Και συμπλήρωσε: Μετά από δυο, τρία χρόνια, “έχω”, λέει, “κάποια τραγούδια, μόνο ο Αντώνης θέλω να τα πει. Ένα, δύο, όσα θέλει. Όσα θέλει, όπως θέλει και να μη θέλει κανένα, αλλά έχω κάποια τραγούδια”, λέει, “είναι μόνο για αυτόν”. Ε, τότε μπορούμε να συζητήσουμε ωραία.

Και μας φέρνει ο Αραπίδης μια κασέτα και ακούω ένα “Έλα να με τελειώσεις”, “Δεν έχω που να πάω”. “Τι σου ΄χω κάνει”, πέσαμε κάτω. Δηλαδή μου ‘στειλε το “Έλα να με τελειώσεις” και λέω, “πες του να μου στείλει κι άλλα τραγούδια”», είπε.


Πηγή