Την Τετάρτη 10 Απριλίου η Alfa Romeo παρουσίασε στο Μιλάνο τη Milano. Το νέο της μικρό SUV με το οποίο επιστρέφει στις οικονομικά πιο προσιτές κατηγορίες και το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο.

Ούτε μια εβδομάδα μετά η ιστορική ιταλική εταιρεία και κατά συνέπεια ο όμιλος Stellantis στον οποίο ανήκει, προχώρησε σε μια πρωτοφανή κίνηση για τα δεδομένα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Και αυτό γιατί άλλαξε το όνομα του μοντέλου από Milano σε Junior.

Οι ιθύνοντες του ομίλου πήραν αυτήν την απόφαση μετά από τις διαμαρτυρίες της ιταλικής κυβέρνησης αλλά και του κόσμου για το ότι η νέα Alfa Romeo ονομάζεται μεν Milano αλλά θα κατασκευάζεται στην Πολωνία. Μάλιστα ο υπουργός βιομηχανίας της Ιταλίας, Adolfo Urso είπε πως είναι παράνομο να παρουσιάζεις ένα προϊόν που κατασκευάζεται σε άλλη χώρα σαν να είναι ιταλικό.

Από την πλευρά του ο επικεφαλής της Alfa Romeo Jean-Philippe Imparato δήλωσε πως «εάν μπεις σε πολιτικές αντιπαραθέσεις θα χάσεις αμέσως τους μισούς αγοραστές σου και αυτό είναι κάτι που δεν επιθυμούμε».

ALFA-ROMEO-JUNIOR-(2).jpg

Επίσης ανέφερε πως στην ουσία η εταιρεία δεν θα ζημιωθεί οικονομικά από την αλλαγή της ονομασίας μιας και ούτε η παραγωγή της μικρής Alfa Romeo έχει αρχίσει ούτε έχουν γίνει ενέργειες μάρκετινγκ.

Η αλλαγή πάντως της επωνυμίας δεν παύει να ξενίζει, ενώ η ερώτηση γιατί δεν τα είχαν σκεφτεί όλα αυτά από πριν έρχεται σχεδόν αυτόματα.

Ειδικά από τη στιγμή που το Junior ήταν ένα από τα υποψήφια ονόματα ευθύς εξαρχής, ενώ ταυτόχρονα είναι μια από τις κλασικές επωνυμίες της Alfa Romeo. Χάρη στην εξαιρετική δημοφιλή στην εποχή της 1300 GT Junior αλλά και ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής που είχε σχεδιάσει τη δεκαετία του ’70 ο Zagato.

ALFA-ROMEO-JUNIOR-(3).jpg


Πηγή