Παρά την ενεργειακή κρίση και τη γενικευμένη ανησυχία για τις δαπάνες, η μέση αξία ηλεκτρονικής παραγγελίας την περίοδο της Black Friday, αυξήθηκε κατά 6%, σε σύγκριση με το 2021 και ο αντίστοιχος τζίρος κατά 22% στα online καταστήματα μόδας.

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, Glami.gr σύμφωνα με τα οποία κατά τη διάρκεια του τριημέρου που κορυφώθηκαν οι προσφορές της Black Friday ο αριθμός των παραγγελιών αυξήθηκε κατά +15% σε σύγκριση με το 2021.

Tα προϊόντα μόδας που επέλεξαν οι καταναλωτές


Πηγή