Παρά την ενεργειακή κρίση και τη γενικευμένη ανησυχία για τις δαπάνες, η μέση αξία ηλεκτρονικής παραγγελίας την περίοδο της Black Friday, αυξήθηκε κατά 6%, σε σύγκριση με το 2021 και ο αντίστοιχος τζίρος κατά 22% στα online καταστήματα μόδας.
Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, Glami.gr σύμφωνα με τα οποία κατά τη διάρκεια του τριημέρου που κορυφώθηκαν οι προσφορές της Black Friday ο αριθμός των παραγγελιών αυξήθηκε κατά +15% σε σύγκριση με το 2021.
Tα προϊόντα μόδας που επέλεξαν οι καταναλωτές
Όσον αφορά στα προϊόντα που επέλεξαν οι καταναλωτές, στην κορυφή των αναζητήσεων βρέθηκαν φέτος τα μπουφάν σε αντίθεση με την προηγούμενη χρονιά που αφορούσαν στα δερμάτινα jackets. Μεγάλο μερίδιο των επισκεπτών της πλατφόρμας ενδιαφέρθηκε για sneakers, με νεανικά brands ενώ τα μποτάκια παραμένουν σταθερή αξία στην αναζήτηση του γυναικείου κοινού.
Η επάνοδος των «εκτός σπιτιού» outfits, ως αποτέλεσμα της άρσης των μέτρων κατά της πανδημίας, αποδεικνύεται από το γεγονός ότι 7 στα 10 προϊόντα που πωλήθηκαν, κατά το τριήμερο του Black Friday, ήταν γυναικεία προϊόντα ένδυσης και υπόδησης αλλά και βραδινές τσάντες.
Παράλληλα οι γυναίκες επέλεξαν επίσης μπουφάν, πλεκτά και φούτερ, τα οποία «κατέκτησαν» τη 2η, 4η και 5η θέση αντίστοιχα, στις προτιμήσεις τους.
Τη λίστα με τα προϊόντα που κατέγραψαν τις περισσότερες πωλήσεις κατά τη Black Friday συμπλήρωσαν τα λευκά sneakers, τόσο για το ανδρικό όσο και για το γυναικείο κοινό.
Πηγή