Σε μια άτυπη και παρατεταμένη Black Friday διάρκειας 30 ημερών, έως και τα Χριστούγεννα, μπαίνει η αγορά.
Μπορεί ο επίσημος «εορτασμός» να έχει προσδιοριστεί για την ερχόμενη Παρασκευή 27 Νοεμβρίου, ωστόσο στον ίδιο ρυθμό θα κινηθεί το λιανεμπόριο μέχρι τις γιορτές.
Το δεύτερο lockdown και το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων στις 7 Νοεμβρίου κινητοποίησε νωρίς τους εμπόρους, με ορισμένους από αυτούς, πριν ακόμα κλείσουν οι επιχειρήσεις, να έχουν εντατικοποιήσει τις προσφορές τους.
Μάλιστα, όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα λόγω της έξαρσης της πανδημίας και του γεγονότος ότι οι ενδιάμεσες εκπτώσεις ήταν φέτος δώρον άδωρον, τα ποσοστά των εκπτώσεων αναμένεται να φτάσουν ακόμα και στο 60% όλο το επόμενο διάστημα, με αιχμή του δόρατος είδη ένδυσης, αθλητικά, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά. Άλλωστε οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται με e-shop έχουν δείξει ήδη τις προθέσεις τους.
Σε όλους πάντως, μικρούς και μεγάλους, είναι διάχυτη η αγωνία για το πώς θα καλύψουν τον χαμένο τζίρο της καραντίνας αλλά και για το πότε τελικά θα καταφέρουν να ανεβάσουν τα ρολά των καταστημάτων τους, καθώς η αναστολή της λειτουργίας συσσωρεύει για την πλειονότητα υποχρεώσεις και χρέη από προηγούμενους μήνες που δύσκολα θα μπορέσουν να καλυφθούν.
Ανάμεσα στις επιχειρήσεις που ζεσταίνουν τις μηχανές τους για την προσεχή Παρασκευή είναι οι αλυσίδες ηλεκτρικών ειδών, ειδών τεχνολογίας, παιχνιδιών, ένδυσης, ακόμα και σουπερμάρκετ. Σύμφωνα με τα Νέα οι προβλέψεις μιλούν για εκπτώσεις που θα κυμαίνονται από 20% έως και 60% και θα αφορούν κυρίως συσκευές χρήσιμες για την ψυχαγωγία των πολιτών που παραμένουν στο σπίτι, όπως είναι ηλεκτρικές συσκευές ήχου και εικόνας, ηλεκτρονικές κονσόλες παιχνιδιών και παιχνίδια, αλλά και προϊόντα περιποίησης όπως ηλεκτρικές συσκευές. Επιπλέον μερίδιο εκτιμάται ότι θα έχουν και οικιακές συσκευές, καθώς και είδη για την άθληση εντός σπιτιού, αλλά και βιβλία και παιχνίδια.
Τα επιτελεία των επιχειρήσεων, μάλιστα, προσπαθούν να οργανωθούν ώστε να μην αντιμετωπίσουν προβλήματα με τις ηλεκτρονικές τους σελίδες αλλά και να μπορέσουν να εκτελέσουν τις παραγγελίες και τις παραδόσεις έγκαιρα.
Στόχος των φετινών εκπτώσεων, είναι τα καταστήματα να εκμεταλλευτούν την άνοδο κατά 170% των ηλεκτρονικών πωλήσεων που παρατηρήθηκε την προηγούμενη περίοδο και την άνοδο των online αγορών και την εξοικείωση με το e-shopping, κάτι που θα αποτελέσει και ειδοποιό διαφορά της φετινής Βlack Friday σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.
Πηγή