Μπορεί η Black Friday να «πέφτει» φέτος στις 25 Νοεμβρίου, ωστόσο η μάχη των πρόσφορών από τις μεγάλες αλυσίδες έχει ξεκινήσει.

Ήδη τα ηλεκτρονικά καταστήματα μεγάλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στους κλάδους της τεχνολογίας, των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών και οικιακών συσκευών – προϊόντα δηλαδή που έχουν την «τιμητική» τους στη Black Friday- έβγαλαν στον «αέρα» τις πρώτες τους προσφορές.

Άλλες επιχειρήσεις από τους κλάδους ένδυσης – υπόδησης, καλλυντικών κτλ. συνεχίζουν με «Pre Black Friday» προσφορές ενώ σταδιακά στην «αρένα» θα μπαίνουν όλο και περισσότερες, με την «κορύφωση» των προσφορών να αναμένεται κοντά στις 25 Νοεμβρίου.


Πηγή