Ως ευκαιρία για να καλύψει ανάγκες που έχει αφήσει τους προηγούμενους μήνες «στην άκρη». λόγω των πληθωριστικών πιέσεων και της ενεργειακής κρίσης, «βλέπει» την περίοδο της Black Friday σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών.

Σύμφωνα με την έρευνα της πλατφόρμας GLAMI, το 50% των Ελλήνων περιμένει τη περίοδο της Black Friday για να αγοράσει ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, ενώ με βάση τα ίδια στοιχεία, το 43% των καταναλωτών προτίθεται να ξοδέψει μέχρι 100 ευρώ για αγορές μόδας και το 23% θα διαθέσει από 100 έως 200 ευρώ. Μάλιστα το 21% έχει έτοιμη λίστα αγορών ενώ το 49% ανέφερε πως δεν προσχεδιάζει αλλά αναζητά τις καλύτερες προσφορές, με στόχο να αγοράσει στις χαμηλότερες δυνατές τιμές.

Παράλληλα, στην έρευνα Future Consumer Index Ελλάδα 2022, της ΕΥ Ελλάδος, δύο στους τρεις καταναλωτές δήλωναν πως αναμένουν ένα μεγάλο αγοραστικό ή εκπτωτικό γεγονός όπως η Blacκ Friday για να προχωρήσουν σε αγορές καταναλωτικών αγαθών ενώ περισσότεροι από οκτώ στους δέκα ανέφεραν πως αναβάλλουν κάποιες από αυτές, μέχρι τότε.


Πηγή