Προϊόντα τεχνολογίας όπως smartphones, τηλεοράσεις, gaming κονσόλες, laptops και οικιακές συσκευές όπως πλυντήρια και κλιματιστικά βρέθηκαν ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών κατά την περσινή Black Friday.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε λίγες μέρες πριν από τη φετινή Black Friday η ομάδα του Public Group σχετικά με τις τάσεις που παρατηρήθηκαν πέρσι, βάσει των ηλεκτρονικών αναζητήσεων και online αγορών το 2021:
-
Στην online Black Friday 2021, συμμετείχαν δυναμικά και τα δύο φύλα: Με ποσοστό 50,47% (Γυναίκες) και 49,53 (Άνδρες), τα δύο φύλα εκπροσωπήθηκαν εξίσου.
-
Οι desktop αναζητήσεις «νίκησαν» τα smartphones: Στην προσπάθειά τους να εντοπίσουν τις καλύτερες προσφορές, οι καταναλωτές προτίμησαν να «λάβουν θέση» μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή (72%) αλλά αξιοποίησαν και τις mobile συσκευές τους – ωστόσο σε εντυπωσιακά μικρότερο ποσοστό (25%).
-
Οι πιο hot ώρες: Από το βράδυ της Πέμπτης 25 Νοεμβρίου, η αναζήτηση προσφορών «χτύπησε κόκκινο». Η ζήτηση συνεχίστηκε δυναμικά καθ’ όλη τη διάρκεια της Black Friday 26 Νοεμβρίου. To peak των αναζητήσεων σημειώθηκε την περίοδο αναμονής, την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021, στις 10μμ.
-
Οι πρωταθλήτριες περιοχές: Ανάμεσα στις πόλεις που διακρίθηκαν σε online Black Friday αγορές ξεχώρισαν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Λάρισα, το Ηράκλειο αλλά και τα Ιωάννινα!
-
Η τεχνολογία στην κορυφή: Επαληθεύοντας την παράδοση της Black Friday, την τιμητική της είχε και το 2021 η τεχνολογία. Τα smartphones συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον των online καταναλωτών, ενώ από κοντά ακολούθησαν οι τηλεοράσεις και οι gaming κονσόλες, τα laptops, οι Bluetooth συσκευές ήχου, τα tablets, τα πολυμηχανήματα, τα smartwatches και οι desktop υπολογιστές.
- Οι καταναλωτές ψήφισαν… καθαρά ρούχα: Σε συντριπτικό ποσοστό (50%), από την κατηγορία οικιακών συσκευών, οι καταναλωτές επέλεξαν περισσότερο πλυντήρια, ενώ στις υπόλοιπες οικιακές συσκευές τα κλιματιστικά και οι αφυγραντήρες.
Πηγή