Η εφαρμογή Clubhouse έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλής στην Αμερική, και τώρα πηγές λένε ότι το Facebook θα ακολουθήσει τα βήματά της.

Η συγκεκριμένη εφαρμογή προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να κάνουν ομαδικές φωνητικές κλήσεις με πολλούς συμμετέχοντες και γνωρίζει μεγάλη δημοφιλία ανάμεσα σε μορφές του τεχνολογικού χώρου όπως ο Έλον Μασκ, αλλά και σε celebrities από το χώρο του θεάματος όπως ο Τζάρεντ Λέτο, η Τίφανι Χάντις και ο ράπερ Ντρέικ.

Ακόμα και ο ίδιος ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, συμμετείχε την Κυριακή σε διάσκεψη στο Clubhouse, για να μιλήσει σχετικά με τις νέες τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας.

Το Facebook, εξάλλου, έχει «ιστορικό» όσον αφορά τον εντοπισμό των νέων τάσεων στην ψηφιακή επικοινωνία, έχοντας αγοράσει εφαρμογές όπως το Instagram, το Whatsapp και εταιρείες που ασχολούνται με την εικονική πραγματικότητα (π.χ. η εταιρεία Oculus) όταν όλες αυτές οι επιχειρήσεις έκαναν ακόμα τα πρώτα τους βήματα ως start-ups.

Πέραν αυτού, το Facebook έχει αρκετές φορές «αντιγράψει» τις καινοτομίες άλλων δημοφιλών εφαρμογών, εισάγοντας τα «Stories», τα οποία ξεκίνησαν από την εφαρμογή Snapchat, στο Messenger και το Instagram.

Πέρσι, το Instagram ξεκίνησε να διαθέτει σε περιορισμένο αριθμό χρηστών τα «Reels»,  που δίνουν την δυνατότητα  δημοσίευσης σύντομων βίντεο στην λογική του TikTok.

Η εφαρμογή Clubhouse, η οποία κυκλοφόρησε πέρσι, βρίσκεται ακόμη σε πιλοτικό στάδιο, όταν διαθέσιμη σε ορισμένους μόνο χρήστες iPhone και μόνο.

Παρόλα αυτά, έχει ήδη βρεθεί στην πρώτη θέση της προτίμησης «προνομιούχων» χρηστών από τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ιαπωνία και την Τουρκία και η αξία της τον περασμένο χρόνο εκτιμήθηκε στα 100 εκατομμύρια δολάρια.

Είναι λογικό, λοιπόν, το ότι έχει τραβήξει εκτός από το ενδιαφέρον των χρηστών και αυτό των επενδυτών, αλλά και των ανταγωνιστών της όπως ο κολοσσός του Facebook, που προσπαθεί να προλάβει τις εξελίξεις.

ΠΗΓΗ: New York Times , eleftherostypos.gr

Πηγή