Η ιταλική Bimota αναγεννήθηκε όμως και έφτιαξε το απόλυτο τέρας σε δύο τροχούς: ένα υβρίδιο του πανίσχυρου supercharged κινητήρα H2 της Kawasaki πάνω στο σασί της Bimota Tesi.
Το τρελό hyperbike τροφοδοτείται δηλαδή από τον δυνατότερο κινητήρα σε μοτοσικλέτα παραγωγής, των 998 κυβικών H2 στην έκδοση των 300 αλόγων.
Ο Pierluigi Marconi, γενικός διευθυντής αλλά και ψυχή της Bimota, ήταν και πάλι ο άνθρωπος πίσω από το εγχείρημα που ακούει στο όνομα Tesi H2.
Πρωτότυπο ακόμα, γι’ αυτό και «πειράζεται» συνεχώς από τους μηχανικούς της φίρμας από το Ρίμινι.
Η αποκάλυψη της Tesi H2 έγινε ταυτοχρόνως με άλλο ένα πολυαναμενόμενο μηχανάκι, του KB4 (Kawasaki-Bimota 4)…