Το τρόλεϊ συνεχίζει κανονικά και σήμερα να περνάει από το σημείο. Απίστευτο; Παραδίπλα υπάρχει ακόμα μια σάπια κολόνα.
Ο Κυριάκος Μαντούβαλος θα κάνει αυτοψία στην περιοχή και όσα βλέπει τρομάζουν. Περπατάει μόλις λίγα μέτρα και ιδού η εικόνα που σίγουρα προβληματίζει, αφού μιλάνε όχι για σκουριά, αλλά σάπια κολόνα.
Στο οδοιπορικό του Live News κάθε είδους κολόνα και κάθε κακοτεχνία καταγράφεται με μεγάλη συχνότητα. Στον Βύρωνα η εικόνα μιλάει από μόνη της, σκουριά ξανά και ξανά και διαλυμένες ετοιμόρροπες κολόνες φωτισμού.
Και στην Θεσσαλονίκη το ερώτημα είναι από πού είναι πιθανότερο να κινδυνέψεις. Κολόνες κάθε είδους διαλυμένες, ακόμα και αυτός ο ιστός σημαίας. Σκουριά και στα φανάρια.
Κολόνες αλά πύργος της Πίζας και στην Πάτρα, που και εδώ οι κακοτεχνίες δίνουν και παίρνουν.
«Από πού να πρωτοφυλαχτείς», είναι το ερώτημα που αβίαστα προκύπτει από την μεγάλη έρευνα του Live News για τις επικίνδυνες κολόνες που μοιάζουν να είναι πλέον παντού.
Και μην νομίζετε πως κινδυνεύει κανείς μόνο στην πόλη. Σε αυτό το βίντεο που έχει ημερομηνία 4 Σεπτεμβρίου μία κολόνα στα καμένα στην εξοχή κρέμεται στον αέρα.
Λίγα χιλιόμετρα πιο μακριά, στα βόρεια προάστια, ιδού άλλο ένα παράδειγμα. Βλέπουμε ανάρτηση που αναφέρει επικίνδυνη κολόνα της ΔΕΗ στη συμβολή της οδού Μουσών με τη λεωφόρο Κηφισιάς.
Ο οπλισμός σκούριασε, το τσιμέντο έφυγε, άγνωστο που πήγε, όπως και το γιατί δεν αντικαταστάθηκε. Στην Χαλκιδική έχουν χιούμορ και διάθεση να συγκρίνουν μία κολώνα με ιδιαίτερο αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον με τον πύργο της Πίζας.
Η Καλαμπάκα δεν πάει πίσω. Στύλος ηλεκτροφωτισμού, τοποθετημένος πάνω σε κεντρική νησίδα της οδού Πίνδου (περιφερειακού), στο ύψος της Κονδύλη, έχει λάβει επικίνδυνη κλίση.
Αυτή η κολώνα έπεσε θύμα ατυχήματος, είναι με κλίση τουλάχιστον 2 εβδομάδες θα πουν κάτοικοι. Είναι στην Πάχη. Για τις ξύλινες κολόνες προκύπτει και άλλο θέμα. Ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτή την ερώτηση στην Βουλή μιλάει για τον εμποτισμό με κρεόζωτο ή κρεοζωτέλαιο, που όπως λένε είναι επιβλαβές στην υγεία.
Είναι λοιπόν τόσο εύκολο να κινδυνέψει κανείς από κολώνα στην Ελλάδα; Ο πειρασμός να το διαπιστώσουμε μεγαλώνει και μία απλή αναζήτηση στο google maps ενός κεντρικού σημείου της Καλλιθέας στην συμβολή της Γρηγορίου Λαμπράκη με την Θησέως είναι αποκαλυπτική.
Τραβηγμένη από την google το καλοκαίρι του 2023 κολώνα πλήρης σκουριάς με δύο αγνώστου χρησιμότητας κυκλικά καπελάκια και μία καμπυλότητα στο σίδερο στην κορυφή.
Και σε αυτή την φωτογραφία του 2009 από το σημείο φαίνεται από τότε η σκούρια, ενώ αποκαλύπτεται και από πού προέρχονται τα καπελάκια με τα καλώδια, είναι μάλλον απομεινάρια αυτής της διαφήμισης.
Στην Συγγρού, στον παράδρομο στο ύψος της Αμφιθέας μία πινακίδα πεζών έχει πάρει κλίση, από πίσω σκουριά εμφανής σε κολώνα φωτισμού και λίγο πιο πάνω μια ταλαιπωρημένη ξύλινη κολώνα έχει αρχίσει να ανοίγει και να μας θυμίζει πως ακόμα υπάρχουν στην Αθήνα και όχι μόνο στην εξοχή ξύλινες κολώνες. Και φυσικά για το τέλος το κλασικό μας θέμα με τις κολώνες. Καλώδια.
Σε αυτή την περίπτωση, μετά την ανάρτηση πήγε ο αντιδήμαρχος στο σημείο διορθώνοντας το πρόβλημα. Μία επικίνδυνη κολόνα λιγότερη δηλαδή και μένουν να διορθωθούν πανελλαδικά κάποιες χιλιάδες.
Πήγαινε βόλτα με τη μητέρα της
Αφορμή για να έρθουν στο φως της δημοσιότητας οι φθορές στις κολόνες σε διάφορες πόλεις της χώρας ήταν ο τραυματισμός της 14χρονης στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Η 14χρονητραυματίστηκε στο πίσω μέρος του κεφαλιού της και τα πόδια, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» και υποβλήθηκε σε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάσταση της υγείας δεν εμπνέει ανησυχία και αύριο αναμένεται να επιστρέψει στο σπίτι της.
Όπως αποκάλυψε το Live News, την ώρα που συνέβη το ατύχημα η 14χρονη βρισκόταν σε βόλτα μαζί με τη μητέρα και την αδερφή της και γυρνούσε πίσω στη δομή όπου φιλοξενούταν.
Γνωστό από το 2011 ότι είναι σάπιες οι κολόνες
Εργαζόμενοι τρόλεϊ αναφέρουν πως υπάρχουν κολόνες που τοποθετήθηκαν το 1939 και 85 χρόνια αργότερα δεν έχουν αλλαχτεί ακόμα.
Όπως αποκαλύπτεται, το 2011 ο ΟΣΥ προχώρησε σε προκήρυξη διαγωνισμού για να αντικατασταθούν οι κολόνες, ύψους 1,6 εκατ. ευρώ, ωστόσο το έργο αυτό δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.
Πηγή