Οι μνήμες από το φρικτό δυστύχημα στα Τέμπη παραμένουν νωπές. Η ζωή όμως, όπως και τα τρένα, πρέπει να ξαναμπούν στις ράγες. 34 ημέρες μετά το μοιραίο δρομολόγιο του Intercity 62 θα κάνει ξανά την Δευτέρα την διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, με ένα 48ωρο καθυστέρηση από τον αρχικό προγραμματισμό και με τους επιβάτες επιφυλακτικούς.

Μέχρι να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, τα δρομολόγια δεν θα θυμίζουν σε τίποτα αυτά του παρελθόντος. Χαμηλές ταχύτητες, μεγαλύτερη διάρκεια διαδρομής, δύο μηχανοδηγοί και ένας συνοδός και παρουσία ενός μόνο τρένου στα τούνελ. Αυτή θα είναι η εικόνα στις ράγες, μέχρι νεωτέρας.

Το πρωί της Δευτέρας αναμένεται να φτάσει η επιβατική αμαξοστοιχία Intercity 52 με προορισμό τη Θεσσαλονίκη. Eίναι ένα δρομολόγιο που έχει να γίνει από την 1η Μαρτίου, ενώ στο πρώτο βαγόνι αναμένεται να επιβιβαστεί ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης.

Νέος γύρος καταθέσεων για το δυστύχημα

Από τη Δευτέρα πάντως θα ξεκινήσει νέος νομικός κύκλος ερευνών αφού ο εφέτης ανακριτής αναμένεται να καλέσει νέα πρόσωπα αλλά και να ζητήσει συμπληρωματικές καταθέσεις για το δυστύχημα.

Ήδη μετά τον σταθμάρχη Λάρισας προφυλακιστέος κρίθηκε και ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος στο απολογητικό του υπόμνημα επέρριψε ευθύνες και στον σταθμάρχη Παλαιοφαρσάλου.

«Ποιον να ενημερώσω; Αυτόν να ενημερώσω ή τη Λάρισα; Σε κάθε καθυστέρηση ενημερώνεται μόνο ο ρυθμιστής κυκλοφορίας των Αθηνών. Τώρα, για τη Λάρισα δεν γίνεται να μην ενημερώθηκε η Λάρισα. Αφού έδιωξε τρένο αυτή, το 63. Δεν γίνεται δηλαδή να μην ξέρει η Λάρισα ότι έχει καθυστέρηση το τρένο. Αφού έκανε διασταύρωση στο Παλαιοφάρσαλο. Μονή γραμμή είχαμε εμείς, μεταξύ Λάρισας και Παλαιοφαρσάλου», ήταν η απάντηση του Γιώργου Ζήνδρου, σταθμάρχη Παλαιοφάρσαλου, στο MEGA.

Μέχρι πάντως να ολοκληρωθεί η δικαστική διαδικασία και παρά το ότι τα δρομολόγια έχουν αραιώσει, αυτό που δεν φαίνεται να κοπάζει είναι η αγανάκτηση των πολιτών τόσο για τα αίτια της τραγωδίας, όσο και για τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου.


Πηγή