Το Renault Kadjar, που παρουσιάστηκε το 2015, κατάφερε να καθιερωθεί στην ραγδαία ανερχόμενη κατηγορία των SUV, με την κομψή και δυναμική του εμφάνιση καθώς και τις εκτός δρόμου ικανότητες.

Επιβεβαίωση των παραπάνω αποτελούν οι 450.000 πελάτες σε περισσότερες από 50 χώρες που το προτίμησαν.

Πρόσφατα η γαλλική φίρμα παρουσίασε το ανανεωμένο Kadjar, που όντας αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, εφοδιάζεται με νέα γενιά κινητήρων.

Σχεδίαση

Η σχεδίαση του νέου Kadjar γίνεται ακόμα πιο κομψή, με πιο ρευστές γραμμές και πιο εκλεπτυσμένα διακοσμητικά στοιχεία. Εμπρός, η «φωτεινή υπογραφή» της μάρκας με την μορφή των C-Shaped φωτιστικών παραμένει, ενώ εντυπωσιάζουν τα νέα φλας LED και οι προβολείς ομίχλης με τεχνολογία LED Pure Vision, για μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας. Στο πίσω μέρος, η τεχνολογία LED υιοθετήθηκε και για τα φλας, το φως όπισθεν και τα φώτα ομίχλης που είναι πλέον λεπτότερα και ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα για ακόμα κομψότερη εμφάνιση.

Παράλληλα, ανασχεδιασμένη είναι η γρίλια της μάσκας με διακοσμητικά χρωμίου, ενώ πιο εκλεπτυσμένοι είναι και οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Τέλος, το νέο Kadjar είναι διαθέσιμο με δύο νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 17 & 19 ιντσών, ενώ εμπλουτισμένη είναι και η χρωματική του παλέτα.

Εσωτερικό

Με προτεραιότητα την άνεση των επιβατών, το νέο Kadjar, διαθέτει μοντέρνο σχεδιασμό και αναβαθμισμένη ποιότητα υλικών.

Η οθόνη 7’’ του συστήματος infotainment  R-LINK 2 προσφέρει καλύτερη ευκρίνεια και μεγαλύτερη ακρίβεια χειρισμών. Ακριβώς από κάτω, τα 3 νέα, περιστροφικά χειριστήρια του αυτόματου κλιματισμού έχουν εξαιρετικά εργονομικό design, με τις ηλεκτρονικές ενδείξεις να προβάλλονται ακριβώς στο κέντρο τους.

Από εκεί και πέρα, μια πληθώρα από στιλιστικές λεπτομέρειες, όπως τα διακοσμητικά δαχτυλίδια των αεραγωγών, τα φωτιζόμενα κουμπιά των ηλεκτρικών παραθύρων και τα διακοσμητικά από χρώμιο στην κεντρική κονσόλα, όλα έχουν αναβαθμιστεί σε υφή και αισθητική δίνοντας μια τονισμένη αίσθηση ποιότητας και χρηστικότητας.

Άνεση

Κάθε του σημείο έχει σχεδιαστεί από την αρχή για να κάνει πιο εύκολη και άνετη τη ζωή των επιβατών. Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα αποτελούν τα ανασχεδιασμένα καθίσματα, που πλέον διαθέτουν και ρύθμιση για την επιμήκυνση της βάσης τους. Τα δομικά τους υλικά έχουν επιλεγεί από την αρχή με γνώμονα την άνεση στα μακρινά ταξίδια και την άψογη υποστήριξη του σώματος στις στροφές. Αντίστοιχα, και στα επιμέρους σημεία, έμφαση δίνεται στην ακόμα μεγαλύτερη άνεση, από τις χειρολαβές και τους αποθηκευτικούς χώρους στις πόρτες (που πλέον χωρούν μπουκάλια έως και 1,5 λίτρων), μέχρι τους νέους αεραγωγούς και τις 2 θύρες USB για τους πίσω επιβάτες. Επίσης, το Kadjar εξακολουθεί και προσφέρει έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών της κατηγορίας, με 527 λίτρα και λαβές “Easy Break” που επεκτείνουν με μία κίνηση τη χωρητικότητα με την ασύμμετρη αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος.

Κινητήρες

To Kadjar έρχεται τώρα με καινούριους κινητήρες βενζίνης και diesel που ενώ προσφέρουν καλύτερη οδηγική αίσθηση και απόδοση, εξασφαλίζουν μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και είναι συμβατοί με τις πιο σύγχρονες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες.

Κινητήρας 1.3 TCe GPF: Είναι προϊόν συνεργασίας της Συμμαχίας Renault (Alliance) με την γερμανική Daimler. Πρόκειται για έναν κινητήρα που εξασφαλίζει υψηλή απόδοση, αλλά με ομαλό τρόπο χάρη στην 4κύλινδρη αρχιτεκτονική του. Ο 1.3 TCe αποδίδει εξίσου καλά στις χαμηλές στροφές, χάρη στην εξαιρετική του ροπή, που φτάνει τα 270 Nm. Παράλληλα, εξοπλίζεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων (Gasoline Particulate Filter), ένα τεχνικό γνώρισμα κυρίως των κινητήρων πετρελαίου. Ο 1.3 TCe GPF είναι διαθέσιμος σε 4 εκδόσεις, με 140 ίππους και 160 ίππους, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο νέος αυτός κινητήρας έχει υποβληθεί σε 40.000 ώρες δοκιμών πάνω σε πάγκο, που ισοδυναμεί με 14 έτη λειτουργίας για 8 ώρες την ημέρα.

Diesel «Blue dCi»

Το νέο Kadjar διατίθεται επίσης με σύγχρονους κινητήρες diesel με σύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού (SCR), που θεωρείται ο πιο αποτελεσματικός τρόπος περιορισμού των οξειδίων του αζώτου (NOx), καθώς με αυτήν περιορίζονται οι ρύποι, χωρίς συμβιβασμούς στην ισχύ.

Ο κινητήρας Blue dCi 115, των 1.461 κ.εκ. αποδίδει 5 ίππους και 10 Nm (260 Nm) περισσότερη ροπή από τον αντίστοιχο κινητήρα προηγούμενης γενιάς, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων.

Ο κινητήρας Blue dCi 150, των 1.749 κ.εκ. με ισχύ αυξημένη κατά 20 ίππους από το μοτέρ που αντικαθιστά, και ροπή 340 Nm, είναι σχεδιασμένος για υψηλή απόδοση και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ διατίθεται σε εκδόσεις 4×2 και 4×4.

4×2 & 4×4

Το σύστημα τετρακίνησης χάρισε στο Kadjar ανέκαθεν ένα από τα πλεονεκτήματά του και συνεχίζει να του προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε ποικιλία εδαφών.

Με 3 προγράμματα λειτουργίας (2WD, Auto, Lock), το σύστημα τετρακίνησης του δίνει μεγάλη ευχέρεια επιλογών. Παράλληλα, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 20 εκατοστών, καθιστά εφικτή ακόμα και την προσπέλαση δύσβατων εμποδίων, ενώ οι μεγάλες γωνίες προσέγγισης (17ο) και διαφυγής (25ο) ενισχύουν ακόμα περισσότερο τις εκτός δρόμου ικανότητές του μοντέλου.

Τέλος, για τις εκδόσεις 2WD το σύστημα υποβοήθησης της πρόσφυσης μέσω του ESP, Extended Grip, μπορεί να υποστηρίξει το όχημα ακόμα και σε εδάφη με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, όπως οι λασπώδεις ή αμμώδεις επιφάνειες. Το Extended Grip ρυθμίζεται και αυτό σε τρία επίπεδα.

Νίκος Τσάδαρης

newsbeast.gr


Πηγή