To Maranello έκανε τα αποκαλυπτήρια μιας one-οff έκδοσης, ονόματι Ferrari Omologata η οποία προέκυψε κατόπιν ειδικής παραγγελίας για έναν πελάτη της φίρμας στην Ευρώπη, διαθέτοντας ένα μοναδικής σχεδίασης αμάξωμα από αλουμίνιο καθώς και μια σειρά ιδιαίτερων χαρακτηριστικών.
Αφετηρία για την Omologata αποτελεί η 812 Superfast αν και αρκεί μια ματιά για να διαπιστώσει κανείς ότι τα μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία που «επιβιώνουν» από το ιταλικό sportscar είναι τα κεντρικά φωτιστικά σώματα και το παρμπρίζ. Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα της αισθητικής, οι σχεδιαστές του μοντέλου έχουν εμπνευστεί από την παράδοση του Maranello στο μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά ακόμα από την αρχιτεκτονική και την επιστημονική φαντασία, όπως αναφέρεται στις συστάσεις που έδωσε η Ferrari.
Έτσι, η Omologata διέπεται από μια διαφορετική φόρμα σε σχέση με το αυτοκίνητο όπου βασίζεται ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι τα αλουμινένια πάνελ από τα οποία αποτελείται το αμάξωμα έχουν σμιλευτεί στο χέρι. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά συγκαταλέγεται η αντικατάσταση του πίσω παρμπρίζ από κάλυμμα κινητήρα με τρείς χαρακτηριστικούς αεραγωγούς κάτω από το οποίο δεσπόζουν τα ολοστρόγγυλα φωτιστικά σώματα. Την εικόνα συμπληρώνει η απόχρωση Rosso Magma η οποία διέπεται από αντίστοιχες περγαμηνές μοναδικότητας, συνδυασμένη με αυτοκόλλητα προφανούς αγωνιστικής έμπνευσης.
Το εσωτερικό θυμίζει πολύ περισσότερο την 812 Superfast ωστόσο δεν λείπουν και εκεί οι ιδιάζουσες λεπτομέρειες όπως τα μπλέ καθίσματα τα οποία επενδύονται από δέρμα και Alcantara, τα μεταλλικά στοιχεία που έχουν φινιριστεί ώστε να θυμίζουν ορισμένα από τα πιο διάσημα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Ferrari. Υπό το ίδιο ρετρό σκεπτικό έχουν σχεδιαστεί επίσης στοιχεία όπως οι χειρολαβές και η κεντρική κονσόλα παραπέμποντας σε κλασικές Ferrari όπως η 250 LM και η 250 GTO.
Σε ο,τι αφορά τις επιδόσεις αν και η Ferrari δεν έχει ανακοινώσει μεγέθη, δεδομένα θα βρίσκονται κοντά στην 812 Superfast όπου και βασίζεται η Omologata. Υπενθυμίζεται ότι η 812 επωφελείται από V12 κινητήρα 6,5 λίτρων με ισχύ 800 ίππων και 718 Nm ροπής σε συνδυασμό αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς και εγγυώνται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 340 χλμ./ώρα.