Μπορεί ο ΦΠΑ σε συγκεκριμένα προϊόντα στην εστίαση να μειώθηκε, όμως αυτή η μείωση δεν πέρασε στην τσέπη των καταναλωτών.

Στα χαρτιά παρέμεινε για τους καταναλωτές, η μείωση των συντελεστών του ΦΠΑ στον καφέ, τα ροφήματα και τα αναψυκτικά, που εξακολουθούν να πωλούνται στα προ των μειώσεων επίπεδα.

Οι επιχειρηματίες, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, δεν πέρασαν στις τελικές τιμές τη διαφορά, θεωρώντας ότι δεν τους το επιτρέπει το ύψος των βαρών που σώρευσε στα καταστήματά τους η καραντίνα.

Ο ΦΠΑ στον καφέ και στα ροφήματα όπως οι χυμοί το τσάι και τα αναψυκτικά που σερβίρονται στο χώρο της εστίασης , μπορεί να μειώθηκε από το 24 στο 13 τις εκατό , ωστόσο οι καταναλωτές δεν είδαν καμία διαφορά στις τσέπες τους.

Αν για ένα καφέ πληρώνουμε τώρα σε μία καφετέρια 3 ευρώ..με την μείωση του ΦΠΑ θα έπρεπε να πληρώνουμε από σήμερα 2,70 λεπτά, δηλαδή θα μας έμεναν στην τσέπη 30 λεπτά.

Όπως φαίνεται όμως τη μείωση αυτή του ΦΠΑ την βάζουν στα ταμεία τους οι επιχειρηματίες

Σε κάποιες καφετέριες μάλιστα στις αποδείξεις αναγράφεται ακόμη ο ΦΠΑ στο 24%.

Οι επιχειρηματίες της εστίασης προσπαθούν να μειώσουν τα σπασμένα από την κρίση του κοροναιού και δε μειώνουν τις τιμές με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να πληρώνουν το ίδιο.

Οι πολίτες ζητούν έλεγχους από την Πολιτεία ώστε να περάσει η μείωση του ΦΠΑ στην τσέπη τους και να βρεθούν άλλοι τρόποι να ενισχυθούν οι επιχειρήσεις.

Οι ράμπο του υπουργείου Οικονομικών θα επιδοθούν σε έναν αγώνα δρόμου ώστε να περάσουν οι μειώσεις στους καταναλωτές και να μην υπάρξει αισχροκέρδεια.

Τα  συναρμόδια υπουργεία ετοιμάζουν ομάδες οι οποίοι θα ελέγχουν εξονυχιστικά επιχειρήσεις ειδικά σε παραθεριστικούς προορισμούς.

Οι ομάδες θα «εγκατασταθούν» σε παραθεριστικούς προορισμούς αλλά και στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Πηγή