Χρονιά–ρεκόρ πρόκειται να αποτελέσει το 2023 για τη Fraport Greece, που διαχειρίζεται 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια, με την επιβατική κίνηση του 10μηνου (Ιανουάριος – Οκτώβριος) να έχει καταγράψει αύξηση κατά 8,4% σε σχέση με το 2022.

Κατά τη διάρκεια των πρώτων 10 μηνών της φετινής χρονιάς, τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της εταιρείας εξυπηρέτησαν – στο σύνολό τους – συνολικά 32,3 εκατομμύρια επιβάτες, με τη διεθνή κίνηση να αντιστοιχεί στο 80%. Επιπλέον, η επιβατική κίνηση αναμένεται (με βάση τα στοιχεία κρατήσεων και τα δεδομένα των προγραμματισμένων πτήσεων διμήνου) να προσεγγίσει μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου τα 33,8 εκατ. επιβάτες. Έτσι, σε ετήσια βάση θα ξεπεράσει τα επίπεδα της περασμένης χρονιάς, όταν η επιβατική κίνηση είχε φθάσει τα 31,19 εκατομμύρια.

Όπως ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece Γιώργος Βήλος, οι δέκα (10) κορυφαίες αγορές του εξωτερικού ήταν το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Σκανδιναβία, η Ιταλία, η Πολωνία, η Ολλανδία, η Γαλλία, η Αυστρία, το Ισραήλ και η Τσεχία.

«Η ανοδική πορεία της επιβατικής κίνησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων κατά το πρώτο 10μηνο του έτους, αντανακλά την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, που εμπεριέχει και την αναβάθμιση των σχετικών με τον τουρισμό υποδομών, όπως αυτών των αεροδρομίων. Παρ’ όλα αυτά, είναι πολύ σημαντικό να παραμείνουμε σε εγρήγορση, δεδομένων των ποικίλων προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο ευρύτερος τουριστικός κλάδος, γεγονός που επιτάσσει την συνεχή ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος βάσει των παγκόσμιων τάσεων, αλλά και των συνεργειών μεταξύ όλων εμάς που βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της τουριστικής αλυσίδας της χώρας μας» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece Γιώργος Βήλος κατά την διάρκεια της ομιλίας του για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 10μηνου και τις εκτιμήσεις για το 12μηνο του 2023.

Στην ειδική ενημερωτική εκδήλωση έγινε επισκόπηση της επιβατικής κίνησης των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων για το πρώτο 10μηνο του 2023, ενώ η Fraport Greece παρουσίασε τις πρωτοβουλίες και ενέργειες της εταιρείας για την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν, τους τρόπους και τα αποτελέσματα της προώθησης των 14 προορισμών σε Ελλάδα και εξωτερικό, αλλά και τις προκλήσεις της «επόμενης ημέρας» στον τουρισμό και στον κλάδο των αερομεταφορών.

Τέλος, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν επίσημα από τους εκπροσώπους της Fraport Greece, για την πορεία των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, τη διαχείριση της τουριστικής ζήτησης τις επενδύσεις σε υποδομές, τη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης και της καινοτομίας στον κλάδο των αερομεταφορών και του τουρισμού.

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους, ουδεμία ευθύνη φέρει το agrinio24.gr, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.

Πηγή