Μπορεί το τεράστιο ποσό των 1,3 εκατομμυρίων ευρώ να ήταν και ο βασικός λόγος που η Τζίτζι Χαντίντ, η Έμιλι Ραταϊκόφσκι και η Κέιτ Μος πέρασαν μερικές μέρες στη Μύκονο κάνοντας την καλύτερη διαφήμιση στην χώρα μας, αλλά δεν ήταν ο μοναδικός λόγος που τα σούπερ μόντελ είπαν αμέσως το μεγάλο «ναι».
Ως λάτρεις της μόδας και της καλοπέρασης, η Τζίτζι Χαντίντ, η Έμιλι Ραταϊκόφσκι και η Κέιτ Μός φαίνεται πως ξετρελάθηκαν και με τις νέες μπουτίκ διάσημων οίκων που έχουν ανοίξει στο νησί.
Έχοντας χλιδάτη διακόσμηση στο εσωτερικό και κυκλαδίτικο αέρα στο εξωτερικό, οι πολυτελείς μπουτίκ είναι και το στολίδι του εμπορικού κέντρου Nammos Village, βάζοντας έτσι την Μύκονο στην λίστα των πιο διάσημων fashion girls του κόσμου.
Εκτός, λοιπόν, από τις εκατοντάδες χιλιάδες που προστέθηκαν στον λογαριασμό της κάθε μίας, τα καυτά και πασίγνωστα μοντέλα είχαν και ελεύθερη πρόσβαση σε αυτές τις υπερπολυτελείς μπουτίκ.
Ποιες είναι αυτές:
Gucci
Μία από τις πιο επιβλητικές μπουτίκ είναι αυτή της Gucci, με εμβαδό 120 τετραγωνικά μέτρα.
Συγκεκριμένα, η διώροφη μπουτίκ είναι ένας ύμνος στην γυναικεία ένδυση, καθώς έχει ξεχωριστούς χώρους για τις τσάντες, τα υποδήματα, τα ρούχα, τα αξεσουάρ και την ανδρική συλλογή.
Οι γαλάζιοι τοίχοι και τα δάπεδα θυμίζουν Αιγαίο, ενώ ο εσωτερικός χώρος έχει τα χρώματα και τα σχέδια της ολοκαίνουργιας συλλογής του οίκου.
Έτσι ο συνδυασμός παράδοσης – σύγχρονου, ρομαντικού- μοντέρνου θα συνεπήραν ακόμη και τα πανέμορφα μοντέλα που έχουν φορέσει ουκ ολίγες φορές τα ρούχα του οίκου.
Louboutin
Σίγουρα η μπουτίκ του Louboutin είναι από τα πιο ινσταγκραμικά και πολυφωτογραφημένα μαγαζιά στη Μύκονο.
Έχοντας ονομαστεί Loubi- Beach, το κόκκινο χρώμα υπερτερεί στο εσωτερικό το μπουτίκ ( λόγω της κόκκινης σόλας που είναι και σήμα κατατεθέν του οίκου), ενώ η χειμερινή συλλογή του οίκου είναι ήδη διαθέσιμη προς τους λάτρεις της μόδας.
Τέλος οι ροζ και μοβ πινελιές συμπληρώνουν το ιδιαίτερο design της μπουτίκ, δημιουργώντας έτσι ένα πρωτότυπο σκηνικό.
Dior
Ο οίκος Dior όχι μόνο έχει δημιουργήσει μία πανέμορφη μπουτίκ στη Μύκονο με το νησιώτικο στοιχείο να υπερτερεί, αλλά έχει επιμεληθεί μάλιστα και μία αποκλειστική συλλογή που κυκλοφορεί μόνο στο νησί των ανέμων.
Χαρακτηριστική είναι μάλιστα η τσάντα Dior σε λευκό και γαλάζιο χρώμα, η οποία γράφει πάνω την λέξη «Μύκονος».
Oscar de la Renta
Μετά τη επιτυχία που είχε η μπουτίκ του οίκου Oscar de la Renta στην Αθήνα, το εμπορικό κέντρο Nammos Village φιλοξενεί ακόμη μία μπουτίκ του οίκου στο εσωτερικό του.
Καφτάνια, γυαλιά ηλίου, μαγιό και πετσέτες είναι τα προϊόντα που θα βρει κάποιος στην μπουτίκ, ενώ το πετρόχτιστο κτίριο και η μίνιμαλ διακόσμηση δίνει έναν άλλον αέρα κομψότητας στην μπουτίκ, η οποία θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου.
iefimerida.gr