Η στέψη του Κάρολου, του νέου μονάρχη της Μεγάλης Βρετανίας πλησιάζει και στο όλο, αυστηρό τελετουργικό σημαντικό ρόλο παίζει και ο τρόπος μετακίνησης του βασιλικού ζεύγους.

Το οποίο όπως επιβάλλει το πρωτόκολλο θα γίνει με άμαξα και στην όλη διαδικασίας θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί μόνο μια που έχει και ένα μεγάλο παρελθόν. Και αυτό γιατί έχει χρησιμοποιηθεί σε όλες τις αντίστοιχες τελετές από το 1830 και μετά.

Η συγκεκριμένη και ομολογουμένως πομπώδης άμαξα έχει κατασκευαστεί το 1760, έχει μήκος σχεδόν 9,0 μέτρων και βάρος σχεδόν 4,0 τόνων και αν κρίνουμε από τα σχόλια όλων όσων την έχουν χρησιμοποιήσει -η Ελισάβετ είχε πει χαρακτηριστικά πως η διαδρομή της ενθρόνισής της ήταν απαίσια- η… ποιότητά κύλισής της πρέπει να είναι τραγική.

Έτσι προκειμένου ο Κάρολος και η Καμίλα να γλιτώσουν τη μια τουλάχιστον ταλαιπωρία θα πάνε στο Αββαείο με μια άλλη άμαξα. Η οποία ναι μεν δείχνει παλιά και κλασική αλλά τηρουμένων των αναλογιών είναι ολοκαίνουργια, καθότι κατασκευάστηκε το 2010 στην Αυστραλία και βρίσκεται στη Μεγάλη Βρετανία εδώ και 9 χρόνια.

Είναι πιο μικρή και πιο ελαφριά -μήκος 5,50 μέτρα, βάρος 2,75 τόνοι καθώς το πλαίσιό της είναι από αλουμίνιο- αλλά κυρίως έχει κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα και υδραυλική ανάρτηση για να μην ταλαιπωρούνται οι υψηλοί επιβάτες.

Για τον ίδιο λόγο τα 8 άλογα που τη σέρνουν είναι ειδικά εκπαιδευμένα.


Πηγή