Μετά από μια τουλάχιστον αναβολή, που οφειλόταν στην πανδημία του Covid-19, η Maserati παρουσίασε το νέο της μοντέλο, που δεν είναι άλλο από την Grecale. Το καινούργιο της SUV, που είναι πιο μικρό σε σχέση με τη Levante.
Αισθητικά η τελευταία αποτέλεσε το πρότυπο και έτσι και εδώ υπάρχουν έντονες καμπύλες, ενώ δεν λείπει και η εμφατική μάσκα με την τρίαινα -το λογότυπο της ιστορικής ιταλικής εταιρείας. Εξίσου εντυπωσιακό και το πίσω μέρος με τις χαρακτηριστικές απολήξεις των εξατμίσεων.
Το πολυτελές αλλά και άνετο εσωτερικό χάρη και στο μεταξόνιο των 2.901 χιλιοστών -το μήκος της Grecale φτάνει τα 4,86 μέτρα- έχει και έναν high tech αέρα χάρη στις δύο οθόνες στην κεντρική κονσόλα. Αυτή που είναι τοποθετημένη πιο ψηλά έχει διαγώνιο 12,3 ιντσών, η κάτω είναι πιο μικρή (8,8 ίντσες), ενώ ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων. Από κει και πέρα ο εξοπλισμός περιλαμβάνει πολλά συστήματα υποβοήθησης και πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης.
Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά με τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο των 2.000 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 304 ίππους στην Grecale GT και 335 στη Monza και διαθέτει και ήπια υβριδική υποβοήθηση. Η τελική ταχύτητα είναι σε κάθε περίπτωση 240 χλμ./ώρα ενώ το 0-100 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση 6,2 δευτερολέπτων για την πρώτη και 5,9 για τη δεύτερη.
Ακόμα πιο ισχυρή (538 ίπποι) και γρήγορη (0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,8 δεύτερα, τελική 285 χλμ./ ώρα) είναι η Grecale Trofeo που κινείται από τον turbo V6 των 3.000 κυβικών που βασίζεται στο Nettuno του supercar της μάρκας, της MC20.
Σε κάθε περίπτωση το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 σχέσεων της ZF, η τετρακίνηση είναι στάνταρ και τα προγράμματα οδήγησης πέντε (Comfort, GT, Sport, Race και Off-road).
Οι πωλήσεις της Maserati Grecale θα ξεκινήσουν προς τα τέλη του έτους, ενώ το 2023 θα ακολουθήσει η Folgore που θα είναι η ηλεκτρική της έκδοση. Η Grecale Folgore θα ξεχωρίζει από την κλειστή της μάσκα και η μπαταρία της θα έχει ενεργειακή χωρητικότητα 105 kWh προκειμένου η αυτονομία της να ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα.
Πηγή