Η GTO, που οπτικά έχει πολλά κοινά με την 308, είναι το πρώτο hypercar της Ferrari και έτσι παρουσιάζει ενδιαφέρον και για τις εταιρείες που ασχολούνται με τα restomods. Τα εκσυγχρονισμένα κλασικά μοντέλα δηλαδή.
Εταιρείες σαν τη Maggiore η οποία παρουσίασε το Gran TurismO, που σε σχέση με την αρχική του μορφή έχει πλέον μεγαλύτερα μετατρόχια, αναβαθμισμένη ανάρτηση κατασκευασμένη από το αεροπορικό αλουμίνιο Ergal καθώς και νέα φρένα της Brembo.
Οι πιο σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει στον κινητήρα, τον υπερ-τροφοδοτούμενο V8 των 2.900 κυβικών. Ο οποίος έχει και καινούργια κυλινδροκεφαλή, νέα turbo και ψυγεία, στοιχεία από ανθρακονήματα και ξηρό κάρτερ.
Έτσι οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι 30% πιο μικρές σε σχέση με τις αρχικές γεγονός που επέτρεψε την κατά μήκος τοποθέτησή του -στο αρχέτυπο βρίσκεται εγκάρσια. Η καινούργια αυτή διάταξη κολακεύει περισσότερο τα δυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ η απόδοσή του μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 600 ίππους.
Φυσικά το κόστος της μετατροπής δεν έχει ανακοινωθεί, ενώ η έναρξη των εργασιών στην GTO που μπορεί να έχει κανείς στην κατοχή του μπορεί να γίνει σύμφωνα με την Maggiore σε περίπου ένα χρόνο από τώρα.
Πηγή