Η Milano, που μόλις παρουσιάστηκε επίσημα, είναι ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την Alfa Romeο. Αφενός γιατί μαζί της η ιστορική μάρκα επιστρέφει στις πιο μικρές και φυσικά και πιο προσιτές κατηγορίες και αφετέρου γιατί είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της.
Σημαντικό είναι βέβαια και το ότι η μήκους 4,17 μέτρων Milano είναι ένα όμορφο SUV, με δυναμική εμφάνιση, ενώ το στοιχείο της που θα προκαλέσεις συζητήσεις, για την αρχή τουλάχιστον, είναι η μάσκα της. Που ειδικά στην ηλεκτρική της εκδοχή, την Elettrica έχει μια μετα-μοντέρνα και μινιμάλ σχεδίαση.
Στις υβριδικές εκδόσεις είναι πιο συμβατική μεν αλλά απέχει αισθητά σε σχέση με ότι γνωρίζουμε έως τώρα.
Στο εσωτερικό υπάρχουν στοιχεία, όπως το κάλυμμα του ψηφιακού πίνακα οργάνων που παραπέμπουν άμεσα στην παράδοση της μάρκας. Η οθόνη του εξελιγμένου συστήματος infotainment έχει, όπως και ο πίνακας οργάνων, διαγώνιο 10,25 ιντσών.
Από πλευράς χώρων μια καλή αρχική ένδειξη είναι τα 400 λίτρα του πορτμπαγκάζ.
Η Μilano θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές του καλοκαιριού σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα Techno, Premium και Sport και με το ειδικό για το λανσάρισμά της Speciale και με δύο συστήματα πρόωσης.
Το ένα θα είναι η βασική ηλεκτρική της έκδοση (Elettrica) που θα κινείται από το γνωστό σύνολο της Stellantis με το μοτέρ των 156 ίππων και τη μπαταρία των 54,0 kWh που εξασφαλίζει μια αυτονομία της τάξης των 400 χιλιομέτρων.
Στην πορεία θα παρουσιαστεί και η Veloce, με τη διάταξη των 240 ίππων -μπαταρία θα είναι και πάλι αυτή των 54,0 kWh- που παρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες στο Abarth 600e.
Η άλλη έκδοσή της που θα είναι άμεσα διαθέσιμη θα είναι αυτή με την τελευταία γενιά του τρικύλινδρου turbo των 1.200 κυβικών και ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V που αποδίδει 136 ίππους. Στο μέλλον θα προστεθεί και η Q4 που θα έχει και ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα και θα είναι τετρακίνητη.
Πηγή