Μετά από μια αρκετά μεγάλη περίοδο αναμονής που διανθίστηκε από αρκετά teasers η Skoda παρουσίασε το καινούργιο μεγάλο της μοντέλο. Το Superb που και πάλι θα είναι διαθέσιμο ως λιμουζίνα και ως στέισον, με το τελευταίο να είναι αυτό που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές.

Η εμφάνιση του Superb αποτελεί τη λογική εξέλιξη της τρέχουσας γενιάς, μένοντας πιστή στη συνολικά συγκρατημένη αισθητική προσέγγιση της τσέχικης εταιρείας.

Από εκεί και πέρα οι διαστάσεις έχουν μεγαλώσει και άλλο (+40 χιλιοστά στο μήκος για τη λιμουζίνα), ενώ έχει δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στην αεροδυναμική που εμφανίζεται βελτιωμένη ως και κατά 15% (στη λιμουζίνα) σε σχέση με το υπάρχον Superb.

Στο εσωτερικό οι χώροι εξακολουθούν να είναι τεράστιοι -το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 645 λίτρα στο σεντάν και τα 690 στο στέισον- ενώ η αισθητική και όχι μόνο αναβάθμιση είναι εμφανής.

Οπτικά κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Η διαγώνιος της φτάνει μέχρι και τις 13,0 ίντσες, ενώ χαρακτηριστικοί είναι οι τρεις περιστροφικοί διακόπτες ακριβώς από κάτω της που καλύπτουν πολλαπλές λειτουργίες και ενσωματώνουν μικρές οθόνες.

Η καθημερινότητα διευκολύνεται από τις πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και φορητές συσκευές, καθώς και από τις Simply Clever λύσεις της Skoda που εδώ φτάνουν τις 28.

Όσο για τον εξοπλισμό είναι στην ουσία πλήρης και σε ότι αφορά την άνεση και την ασφάλεια όσο και τη διασύνδεση και την υποβοήθηση.

Ο εισαγωγικός κινητήρας είναι ο 1.5 TFSI των 150 ίππων που διαθέτει και σύστημα ήπιας υβριδικής υποβοήθησης, όπως και οι δύο εκδόσεις των 204 και 265 ίππων του 2.0 TSI.

Η πιο ισχυρή συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση, όπως και η κορυφαία έκδοση των 193 ίππων του 2.0 TDI. Η βασική εδώ αποδίδει 150 ίππους.

Για το στέισον και μόνο υπάρχει και μια έκδοση PHEV (plug-in υβριδική) με τον 1.5 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα και με συνδυαστική απόδοση 204 ίππων. Η μπαταρία των 25,7 kWh του συστήματος εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα και σε wallbox των 11,0 kW φορτίζει πλήρως, χάρη και στον εσωτερικό φορτιστή των 11,0 kW, σε μόλις 2,5 ώρες.

Ενδιαφέρον είναι πως το αυτόματο κιβώτιο είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.


Πηγή