Μπορεί τα SUV να είναι αυτά που είναι συνεχώς στο προσκήνιο αλλά για τη BMW η σειρά 3 εξακολουθεί να είναι το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο της, καθώς της αντιστοιχεί το 12% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας.
Λογικά λοιπόν η εταιρεία του Μονάχου θέλει να διατηρεί το ενδιαφέρον για την 3άρα όσο γίνεται αμείωτο και έτσι τρία σχεδόν χρόνια μετά την πρεμιέρα της προχώρησε στην ανανέωση και των δύο τύπων αμαξωμάτων της (λιμουζίνα και στέισον). Αφήνοντας τη μάσκα πρακτικά χωρίς αλλαγές, αλλά μεγαλώνοντας την εισαγωγή αέρα κάτω από αυτήν και λεπταίνοντας τους προβολείς.
Που πλέον ενσωματώνουν φώτα ημέρας σχήματος αντεστραμμένου L, ενώ αλλαγές υπάρχουν και στα πίσω φώτα.
Η πιο σημαντική διαφοροποίηση υπάρχει όμως στο εσωτερικό, καθώς έχει υιοθετηθεί η ενιαία κυρτή οθόνη των πρόσφατων EVs, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής των 14,9 ιντσών του τελευταίας γενιάς συστήματος infotainment. Παράλληλα εμπλουτίστηκε και ο εξοπλισμός, με στάνταρ το τριζωνικό σύστημα κλιματισμού και το σύστημα πλοήγησης.
Άλλη σημαντική αλλαγή είναι η αντικατάσταση του επιλογέα του στάνταρ αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων από διακόπτη και η μείωση των κλασικών μπουτόν στην κεντρική κονσόλα. Από την άλλη έχει διατηρηθεί ο κλασικός, περιστροφικός επιλογέας των BMW.
Αλλαγές δεν υπάρχουν ούτε κάτω από το καπό. Έτσι οι βασικές εκδόσεις βενζίνης και diesel είναι οι 318i και 318d των 156 και 150 ίππων αντίστοιχα και οι κορυφαίες οι 330d (286 ίπποι) και M340i xDrive (374 ίπποι).
Φυσικά συνεχίζουν και οι plug-in υβριδικές 320e και 330e με τη συνδυαστική απόδοση των 204 και 292 ίππων αντίστοιχα.
Οι τιμές της ανανεωμένης σειράς 3 της BMW ξεκινούν στη Γερμανία από τις 43.900 ευρώ.
Πηγή