Μπορεί τα SUV να είναι αυτά που είναι συνεχώς στο προσκήνιο αλλά για τη BMW η σειρά 3 εξακολουθεί να είναι το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο της, καθώς της αντιστοιχεί το 12% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας.

Λογικά λοιπόν η εταιρεία του Μονάχου θέλει να διατηρεί το ενδιαφέρον για την 3άρα όσο γίνεται αμείωτο και έτσι τρία σχεδόν χρόνια μετά την πρεμιέρα της προχώρησε στην ανανέωση και των δύο τύπων αμαξωμάτων της (λιμουζίνα και στέισον). Αφήνοντας τη μάσκα πρακτικά χωρίς αλλαγές, αλλά μεγαλώνοντας την εισαγωγή αέρα κάτω από αυτήν και λεπταίνοντας τους προβολείς.


Πηγή