Γεγονός είναι πως τα αυτόματα κιβώτια γίνονται στάνταρ σε όλο και πιο πολλά αυτοκίνητα, αλλά από την άλλη κάποιες εταιρείες πάνε κόντρα σε αυτήν την τάση.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Toyota που παρουσίασε τώρα και μια έκδοση του κορυφαίου σπορ μοντέλου της, της GR Supra και με χειροκίνητο κιβώτιο. Και μάλιστα όχι με τον εισαγωγικό τετρακύλινδρο των 2.000 κυβικών αλλά με τον κορυφαίο εξακύλινδρο των 3.000 κυβικών και των 340 ίππων.
Ο σκοπός της ιαπωνικής εταιρείας με αυτήν της την κίνηση είναι να κάνει την GR Supra ακόμα πιο δυναμική και fun to drive και προκειμένου να ενισχυθεί και άλλο αυτή η προσπάθεια οι μηχανικοί της μείωσαν και το συνολικό βάρος.
Κατά 40 κιλά και αυτός είναι και ο λόγος που η συγκεκριμένη έκδοση, που εξωτερικά διακρίνεται από την κόκκινη επιγραφή στο πίσω μέρος της, ονομάζεται Lightweight.
Για τον ίδιο λόγο έχει επιλεγεί και μια πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης σε σχέση με την αυτόματη έκδοση ενώ ταυτόχρονα οι ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι πιο σπορ και το σύστημα διεύθυνσης πιο άμεσο.
Παράλληλα και προκειμένου να διευκολύνονται ακόμα περισσότερο οι αλλαγές ταχυτήτων οι Ιάπωνες άλλαξαν και τη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας.
Πηγή