Αφού πρώτα ζύγισαν και «έγδυσαν» το εσωτερικό, μειώνοντας το βάρος, κάλυψαν με μονωτικό αφρό τρύπες και σημεία από όπου θα μπορούσε να εισχωρήσει νερό στην καμπίνα του οχήματος, αλλά και στο χώρο του κινητήρα.

Εν συνεχεία έφτιαξαν μια σιδερένια κατασκευή που τοποθέτησαν στο εμπρόσθιο τμήμα του σε ρόλο πλώρης και στην οποία ενσωμάτωσαν άδειες χάρτινες συσκευασίες από χυμούς!

Συνολικά 500 τέτοιες συσκευασίες χρησιμοποιήθηκαν για την δημιουργία της ιδιότυπης πλώρης, αλλά και στα πλαϊνά του αυτοκινήτου ώστε να μπορεί να επιπλέει στη θάλασσα.

Στο πίσω μέρος τοποθέτησαν μια εξωλέμβια μηχανή για να μπορεί το Renault 5 να κινείται στο νερό, ενώ μεγάλο μέρος της οροφής αφαιρέθηκε ούτως ώστε να διευκολυνθεί η έξοδος των επιβατών από την καμπίνα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Όταν έφτασε η ώρα της αλήθειας, το αμφίβιο Renault 5 έβγαλε ασπροπρόσωπους τους δημιουργούς του που απόλαυσαν μια βόλτα σε λίμνη χωρίς να αντιμετωπίσουν προβλήματα, αν και κατά την είσοδο του οχήματος στο νερό κάποιες χάρτινες συσκευασίες αποκολλήθηκαν από τη θέση τους…


Πηγή