Η Aston Martin προχώρησε στην εδώ και καιρό αναμενόμενη ανανέωση της 4ης γενιάς της Vantage και σε αντίθεση με ότι ενδεχόμενα περίμενε κανείς ή με ότι επιτάσσουν οι καιροί δεν προχώρησε σε κάποιου είδους εξηλεκτρισμό της.
Αντίθετα οι μηχανικοί της, επιλέγοντας κλασικός και δοκιμασμένες λύσεις όπως την χρήση μεγαλύτερων turbo και περισσότερων ψυγείων τόσο για το κύκλωμα ψύξης όσο και για το λάδι κατόρθωσαν να αυξήσουν σημαντικά την απόδοση του bi-turbo V8 της των 4.000 κυβικών.
Πιο συγκεκριμένη κατά 155 ίππους και κατά 115 Nm, φτάνοντας συνολικά τους 655 ίππους και τα 800 Nm, που σε συνδυασμό με την πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης και τις πιο γρήγορες αλλαγές του αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων κολακεύουν τόσο τα δυναμικά χαρακτηριστικά όσο και τις επιδόσεις.
Έτσι το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,4 δεύτερα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 325 χλμ./ώρα, ενώ στην πιο σπορ οδική συμπεριφορά συμβάλλει τόσο η μεγαλύτερη ακαμψία του αλουμινένιου πλαισίου όσο και oi νέες ρυθμίσεις των ενεργών αμορτισέρ.
Αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα με δίσκους 400 χιλιοστών μπροστά και 360 πίσω και προαιρετικά την επιλογή για κεραμικά και ανθρακονήματα.
Οπτικά η ανανεωμένη Vantage ξεχωρίζει από το αυξημένο κατά 30 χιλιοστά πλάτος της, τη μεγαλύτερη μάσκα και τις παρακείμενες εισαγωγές αέρα, τα πιο τονισμένα μαρσπιέ και πίσω προφυλακτήρα, ενώ το εσωτερικό ακολουθεί τα πρότυπα της DB12.
Με μια μεγάλη οθόνη 10,25 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment.
H νέα Aston Martin Vantage θα είναι διαθέσιμη την άνοιξη σε τιμές αυξημένες σε σχέση με αυτές της μέχρι τώρα εκδοχής, ενώ θα ακολουθήσει η ανοιχτή Vantage Volante.
Πηγή