Παρά το γεγονός ότι το Balamutti Workshop έχει μπει τώρα τελευταία στο στόχαστρο της custom σκηνής, οι Ρώσοι τα πάνε ιδιαιτέρως καλά στο να τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας πάνω τους.

Η Balamutti έχει εγκαθιδρυθεί ως το Νο 1 γκαράζ να απευθυνθείς αν θες «πειραγμένη» Ducati, έχοντας επιδείξει ξανά και ξανά τη δημιουργική δίψα της για τα μηχανάκια που έρχονται από την Μπολόνια.

Λίγο μετά λοιπόν την αποκάλυψη της τρίτροχης εξαλλοσύνης για αγώνες στο χιόνι, ο οίκος μετατροπών από την Αγία Πετρούπολη ξαναχτυπά με το Strontium.

Μια Monster S4R πήρε από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, το θρυλικό σήμερα superbike των 996 κυβικών που έσωσε εμπορικά την Ducati από τις οικονομικές περιπέτειες.

Ο κινητήρας απέκτησε το θεόρατο Garrett GT35 τούρμπο, σε έναν κατασκευαστικό άθλο που έβαλε τους Ρώσους σε μεγάλους μπελάδες.

Πλάι στο νέο σύστημα εξάτμισης, βλέπουμε πως η χαρακτηριστική ουρά της Monster εξαφανίστηκε. Όλο το bodywork αντικαταστάθηκε από ένα πανέμορφο kit της ιταλικής Paolo Tex, που έχει παρουσιάσει κατά καιρούς απίθανα χειροποίητα κοστούμια για τις Monster.

Η Balamutti το πείραξε όμως κι αυτό, ολοκληρώνοντάς το με το μοναδικό αυτό φινίρισμα σε μπλε και τιρκουάζ τόνους.

Όλες οι άλλες μετατροπές έχουν πολύ ανθρακόνημα εντός τους και φέρουν τη σφραγίδα της. Μια σφραγίδα που γίνεται ολοένα και πιο χαρακτηριστική

Πηγή

Πηγή