Η Φαίη Σκορδά αποχαιρέτησε το μεσημέρι της Παρασκευής (26.06.2026) το τηλεοπτικό κοινό του MEGA, καθώς προβλήθηκε η τελευταία εκπομπή «Buongiorno». Μετά το φινάλε, η όμορφη παρουσιάστρια αποχώρησε από το στούντιο, συνοδευόμενη από τον μέλλοντα σύζυγό της, Αλέξανδρο Αθανασιάδη.
Μάλιστα, σύμφωνα με το tlife.gr ο Αλέξανδρος Αθανασιάδης, την τελευταία ώρα της εκπομπής περίμενε την αγαπημένη του με διακριτικότητα έξω από τα στούντιο Foss. Ο επιχειρηματίας ήταν στο αυτοκίνητό του, μακριά από τα τηλεοπτικά συνεργεία που συγκεντρώθηκαν εκεί για μία δήλωση της Φαίης Σκορδά.
Εκείνη έφυγε από το πλατό από την πίσω πόρτα, έφτασε στο όχημα του συντρόφου της και έφυγαν μαζί, ενώ λίγο πριν αποχωρήσουν μίλησε και στους δημοσιογράφους που ήταν εκεί.
«Καλό καλοκαίρι, παιδιά. Φιλάκια», δήλωσε η Φαίη Σκορδά στις τηλεοπτικές κάμερες που την περίμεναν για μία δήλωση.

Σύμφωνα με το tlife.gr, το ζευγάρι έφυγε από το MEGA με προορισμό το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, όπου στις 14.50 πετούν για Πάρο, καθώς είναι καλεσμένο στο γαμήλιο πάρτι της Αθηνάς Οικονομάκου και του Μπρούνο Τσερέλα.
«Όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Κάθε σεζόν που τελειώνει αποχαιρετάμε το κοινό. Φέτος λοιπόν, θα ήθελα να ξεκινήσω από τους τηλεθεατές. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσάς που μας βάλατε στο σπίτι σας και κάναμε παρέα. Να ευχαριστήσω πάρα πολύ όλη την ομάδα πίσω από τις κάμερες, τους τεχνικούς μας, όλα τα τμήματα του MEGA που ήταν δίπλα μας και ξέρω ότι έχετε πάντα ένα καλό λόγο να πείτε. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ από καρδιάς, την ομάδα μας τη συντακτική, τον πρώτο όροφο που είναι και το κοντρόλ», είπε νωρίτερα η Φαίη Σκορδά στην τελευταία της εκπομπή.
















