Το τελευταίο κάμπριο που βγήκε από το Μαρανέλο με τον χαρακτηριστικό V12 στο καπό ήταν το 365 GTS/4, περισσότερο γνωστό ως Daytona Spider. Ναι, πριν από 50 χρόνια!
Ο θρύλος του 1969 έθεσε νέα ορόσημα στη σπορ κάμπριο αυτοκίνηση και το ίδιο φιλοδοξεί να κάνει σήμερα και η 812 GTS.
Η οποία βασίζεται κατά πολύ στην 812 Superfast, μόνο που η Ferrari το πήρε πολύ πατριωτικά το θέμα και είπε να ρίξει στην αγορά το δυνατότερο κάμπριο που κυκλοφορεί εκεί έξω.
Γεγονός που εξασφαλίζει ο V12 των 6,5 λίτρων που ξανακάθισε μπροστά για να αποδώσει 789 άλογα! Για να διατηρήσει μάλιστα τις ταχύτατες επιδόσεις αλλά και την εκπληκτική αεροδυναμική της Superfast, η Ferrari σχεδίασε μια οροφή που μαζεύεται σε 14 δευτερόλεπτα, κρατώντας μάλιστα το βάρος σε τόσο χαμηλά επίπεδα (αυξήθηκε κατά μόλις 75 κιλά) που πιάνει τις επιδόσεις του hardtop μοντέλου.
Τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3 δευτερόλεπτα δηλαδή (μόλις 1/10 του δευτερολέπτου περισσότερο από το hardtop αδερφάκι) και εκείνη την τελική των 340 χλμ/ώρα. Επανασχεδιασμένο είναι όλο το πλαϊνό και το πίσω μέρος, ώστε να αλλάξει η αεροδυναμική σχέση και να είναι η ανοιχτή καμπίνα όσο πιο ήρεμη και χαλαρή γίνεται όταν το κοντέρ γράφει τριψήφια νούμερα.
Και μιας και η Ferrari δεν λέει ψέματα, το νέο της κάμπριο τρώει εύκολα όχι μόνο την Corvette ZR1 (C7) Convertible με τον V8 (6,2 λίτρα) των 755 αλόγων, αλλά ακόμα και το θηρίο Lamborghini Aventador SVJ Roadster με τον V12 (6,5 λίτρα) των 759 αλόγων.
Η 812 GTS αποκτά εξάλλου το 80% της κτηνώδους ροπής της από τις μόλις 3.500 στροφές…