Είναι εύκολο να είσαι κυνικός σε μια συνεργασία μόδας ανάμεσα σε έναν σελέμπριτι και έναν τεράστιο οίκο μόδας. Αφενός τέτοιου είδους συνεργασίες «ξεπετάγονται» πια από παντού στον παγκόσμιο χάρτη της μόδας, άλλοτε πετυχημένα και άλλοτε όχι. Έτσι αισθανθήκαμε την πρώτη φορά, που ακούσαμε πως ο διάσημος Αμερικανός σχεδιαστής, Τόμι Χίλφιγκερ, θα συνεργαστεί με την ηθοποιό Ζεντάγια σε μια capsule collection, για τον οίκο Tommy Hilfiger.
«Ο Τόμι μου τηλεφώνησε», είπε η ηθοποιός «Κοίτα, μου είπε αν κάνεις μια συνεργασία μαζί μου, μπορείς να έχεις ό, τι θέλεις και να κάνεις ό, τι θέλεις. Εάν έχεις ένα όραμα, πες το μου, και θα το εκτελέσουμε μαζί.» Γελάει και συμπληρώνει πως. «Πραγματικά, δεν τον πίστευα».
Μετά από μερικές συζητήσεις από την συνεργάτη και στυλίστρια, Λο Ρότς, αποφάσισε να το τολμήσει δοκιμάσει, λέγοντας στον Χίλφιγκερ, «Θέλω να κάνω μια επίδειξη εμπνευσμένη από τις γυναίκες που κατέκτησαν δυνατό με τις παρουσίες τους να είμαι στη θέση που είμαι τώρα. Ειλικρινά, απλά ήθελα να σας πω «ευχαριστώ» σε αυτή την πασαρέλα. Είπα στον Τόμι, «Αν κάνουμε μια συνεργασία, αυτό πρέπει να είναι το θέμα» Και ο Τόμι είπε: «Τέλεια. Και στην πραγματικότητα το επιβεβαίωσε.»
Η συλλογή με τίτλο #TOMMYNOW παρουσιάστηκε το βράδυ του Σαββάτου στο Παρίσι, με ντίσκο διάθεση σε έναν φωτισμένο διάδρομο μπροστά σε 1.000 προσκεκλημένους στο Théâtre des Champs-Élysées στην θρυλική Avenue Montaigne. Το φώτα της πασαρέλας άναψαν και το πάρτι ξεκίνησε με χορευτές πάνω σε ρόλερς να «ζεσταίνουν» το κοινό πριν την έναρξη. Στις πρώτες θέσεις βρέθηκαν οι Τζίτζι Χαντίντ, Τάιρα Μπάνκς και Ζανέλ Μονέ για να στηρίξουν την νέα συνεργασία.
Η κατεύθυνση ήταν ακριβής και έτσι κλήθηκαν μόνο μαύρα μοντέλα, 59 στο σύνολο, ηλικίας από 18 έως 70 ετών, συμπεριλαμβανομένων μερικών μαύρων γυναικών που η ίδια η Ζεντάγια θέλει να ευχαριστήσει προσωπικά για την επιρροή τους στη μόδα, στο Χόλιγουντ και στην προσωπικότητα της. Οι πρωτοποριακές Μπέβερλι Τζόνσον, το πρώτο μαύρο μοντέλο στο εξώφυλλο της αμερικανικής Vogue το 1974, Βερόνικα Γουέμπ και Μέβερλι Πιλ, ανέβηκαν πάλι σε ψηλοτάκουνα και σάρωσαν την πασαρέλα χέρι – χέρι με την Πατ Κλίβελαντ, η οποία είπε στα παρασκήνια «Η Ζεντάγια μου μίλησε για τη Μάχη των Βερσαλλιών, για το Στούντιο 54 και τη δεκαετία του ’70 και του ’80 και ήθελε κάποια που ήταν εκεί και έζησε αυτές τις δεκαετίες μέσα στην βιομηχανία της μόδας. Η Κλίβελαντ υπαινίχθηκε επίσης ότι η Ζένταγια μπορεί να την υποδυθεί σε μια ταινία που βασίζεται στην αυτοβιογραφία της.
Οι δημιουργίες απευθύνονται σε όλους τις γυναίκες και δεν υπάρχει περιορισμός στα μεγέθη. Φούστες μίντι με ζώνες από τζιν και δέρμα, πολύχρωμες ολόσωμες φόρμες από Lurex, μεταξωτά πουκάμισα με έντονα μοτίβα, και παστέλ μεταξωτά φορέματα . «Ο μη περιορισμός στα νούμερα είναι σημαντικός για μένα», δήλωσε η Ζεντάγια. «Αν οι γυναίκες στην οικογένειά μου δεν μπορούν όλες να τα φορέσουν, τότε δεν θέλω να ασχοληθώ».
Η μεγαλύτερη στιγμή όλης της επίδειξης βέβαια δεν ήταν καμία άλλη από το μεγάλο comeback της Γκρέις Τζόουνς στην πασαρέλα! Πως θα μπορούσε κανείς να μιλήσει για ντίσκο, πάρτι, γυναικεία χειραφέτηση και είδωλα μόδας χωρίς να σκεφτεί την μυθική Γκρέις Τζόουνς. «Θέλουμε τη Γκρέις Τζόουνς, αντιπροσωπεύει άριστα την ομορφιά και την δύναμη και πρέπει να είναι εδώ», εξηγεί η ηθοποιός. «Και με κάποιο τρόπο η ομάδα του Τόμι το έκανε να συμβεί». Η Τζόουνς έκλεισε την παράσταση, φορώντας ένα κορμάκι, ψηλές μπότες και ένα γυαλιστερό σακάκι αφήνοντας το κοινό με το στόμα ανοιχτό. Τραγουδώντας το «Pull up to the bumper» όργωσε την πασαρέλα με αυτοπεποίθηση σε μια επίδειξη μόδας, που γιόρτασε όλες τις γυναίκες με μια γερή δόση ντίσκο, δυνατά beats και θρυλικές παρουσίες της μόδας.
Πηγή