Η HP Hellas διοργάνωσε με επιτυχία το Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της για το 2021 σε Ελλάδα και Κύπρο με θέμα “Creating tomorrow’s ecosystem”.
To Συνέδριο διεξήχθη live και διαδικτυακά την Τρίτη 29 Ιουνίου με συντονιστή τον κ. Αντώνη Ρουσελιωτάκη, Managing Director της Social Handlers. Συμμετέχοντες από την HP Hellas ήταν ο Νίκος Χρηστάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της HP, ο Χάρης Αμούργης, Commercial Channel Manager & End User Sales Manager, Greece & Cyprus και ο Αλέξης Κινινής, Retail Channel Manager, Greece & Cyprus. Ο Ramunas Domarkas, HP Account Director για την Κεντρική Ευρώπη στην Intel και ο Χρήστος Δαμαλάς, CEO της MSPS Hellas έδωσαν επίσης το παρόν. Έκπληξη της βραδιάς ήταν ο Υφυπουργός Έρευνας & Τεχνολογίας, κ. Χρίστος Δήμας, ο οποίος τίμησε το Συνέδριο με την παρουσία του.
Το Συνέδριο ξεκίνησε με την ομιλία του κου Χρηστάκη, ο οποίος μίλησε για τη χρονιά που πέρασε και για τη σχέση της HP με τους συνεργάτες της στην Ελλάδα και την Κύπρο, αναφέρθηκε στις ανοδικές πωλήσεις της εταιρείας σε όλα τα business units και παρουσίασε τους άξονες της στρατηγικής της εταιρείας για το 2022, η οποία εστιάζει στην εξέλιξη των προϊόντων και των υπηρεσιών, με τους υπολογιστές και τους εκτυπωτές να αποτελούν βασική υποδομή σε ένα υβριδικό περιβάλλον εκπαίδευσης και εργασίας, στη δημιουργία εξατομικευμένων λύσεων καθώς και στη μεταμόρφωση της ηγετικής θέσης της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη, τη δίκαιη αντιμετώπιση και τον ψηφιακό τρόπο λειτουργίας. Αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στην πλατφόρμα HP LIFE και τη συνεργασία με την Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών, η οποία φιλοξενεί μαθήματα του προγράμματος, στη συνεργασία με το Elevate Greece με στόχο την ανάπτυξη νεοφυών επιχειρήσεων καθώς και στη δωρεά της HP μέσω του HP Foundation στην Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στους μετανάστες στα ελληνικά νησιά.
Ο κ. Αμούργης αναφέρθηκε στο πρόγραμμα HP Amplify και τις δυνατότητες που προσφέρει στους συνεργάτες της HP, ενώ ο κ. Κινινής επεσήμανε ότι το HP Amplify για το retail ενισχύει τη συνέπεια των brands στο φυσικό και στο ψηφιακό κανάλι, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό στη νέα εποχή για τις επιχειρήσεις. «Η συμπεριφορά των καταναλωτών είναι ο σημαντικότερος παράγοντας που θα αλλάξει το retail και οι retailers διαφοροποιούνται από τις υπηρεσίες που προσθέτουν, πλησιάζοντας περισσότερο τις ανάγκες των καταναλωτών», δήλωσε ο κ. Κινινής, ο οποίος αναφέρθηκε στην πρόσφατη εισαγωγή στην ελληνική αγορά του HP+ και της συνδρομητικής υπηρεσίας HP Instant Ink ως μια ολοκληρωμένη εκτυπωτική λύση, με συνέπεια στο περιβάλλον. Τέλος, αναφέρθηκε στα προϊόντα gaming, τα οποία αποτελούν πλέον μια επιλογή lifestyle και κοινωνικής δικτύωσης. Ο κ. Domarkas από την πλευρά του μίλησε για την συνεργασία της HP με την Intel, ενώ επεσήμανε και εξήγησε τους λόγους για τους οποίους η τεχνολογία είναι τώρα πιο σημαντική από ποτέ.
Στη συνέχεια ο κ. Δήμας συζήτησε με τον κ. Χρηστάκη για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που πρέπει να διαχειριστεί η χώρα, η οποία βρίσκεται σε τροχιά ψηφιακής μεταρρύθμισης. Ο κ. Δήμας αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην οικονομική ύφεση που δημιούργησε η πανδημία, στον τρόπο που ανταποκρίθηκε το ελληνικό κράτος στα νέα δεδομένα, «το οποίο έπρεπε να προσαρμοστεί βίαια στις τεχνολογικές λύσεις» και στο γεγονός ότι η κρίση αυτή μπορεί να ήταν ευκαιρία για κάποιες επιχειρήσεις στον τομέα της τεχνολογίας. Αναφέρθηκε ακόμη στο Elevate Greece, το οποίο «αποδείχθηκε σωτήριο εργαλείο για το Κράτος και τις νεοφυείς επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας», όπως υπογράμμισε, ενισχύοντας το σύστημα Καινοτομίας. Ακόμη, σε ερώτηση του κ. Χρηστάκη εάν υπάρχει κάποιο πλάνο στήριξης για το χώρο της πληροφορικής ώστε να μπορέσει να προσφέρει στη συνέχεια υψηλότερου επιπέδου υπηρεσίες, ο κ. Δήμας απάντησε ότι στόχος του Κράτους είναι η προσέλκυση επενδυτών και στον χώρο της πληροφορικής και στον χώρο της Έρευνας & της Καινοτομίας καθώς και η τεχνολογία 5G.
Με θέμα «Οδηγώντας το ταξίδι του καταναλωτή» ο κ. Δαμαλάς, παραθέτοντας δεδομένα από διάφορες έρευνες από το εξωτερικό και την Ελλάδα, παρουσίασε τον τρόπο λειτουργίας και τις προτιμήσεις του καταναλωτή στα ψηφιακά καταστήματα, τα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν την προσθήκη ενός προϊόντος στο καλάθι του πελάτη και τις επιπτώσεις στις πωλήσεις, ενώ παρουσίασε στοιχεία που δείχνουν την ανάγκη για προσωποποιημένη επικοινωνία και εμπειρία στο ταξίδι του σημερινού καταναλωτή καθώς και τις απαιτήσεις του, όπως η συνοχή εμπειρίας, η άνεση στο ταξίδι (ευχάριστη εμπειρία), η προσαρμοστικότητα (αμοιβαία οφέλη), η εμπιστοσύνη στους «ειδικούς» (καινοτομία σε τεχνολογία και εμπορική αντίληψη) και η βελτιστοποίηση.
Το Συνέδριο έκλεισε με τη Βράβευση των Συνεργατών από την HP. Παρακάτω οι εταιρείες με τη σειρά που βραβεύτηκαν και τη διάκριση που έλαβαν:
- HEMMERSBACH HELLAS – Τιμητική Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2020, Ελλάδα
- TELEPERFORMACE GREECE – Τιμητική Αριστεία στην Εξ’ Αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πελατών 2020, Ελλάδα & Κύπρος
- WESTNET DISTRIBUTION – Καλύτερη Επίδοση Πωλήσεων Hardware, 2020 Διανομή, Ελλάδα
- LOGICOM PUBLIC – Καλύτερη Επίδοση Πωλήσεων Hardware, 2020 Διανομή, Κύπρος
- WESTNET DISTRIBUTION – Μεγαλύτερος Ρυθμός Ανάπτυξης Πωλήσεων Hardware, 2020, Διανομή, Ελλάδα
- Α.Τ. MULTITECH CORPORATION – Μεγαλύτερος Ρυθμός Ανάπτυξης Πωλήσεων Hardware, 2020, Διανομή, Κύπρος
- ΙΑΣΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ – Υψηλότερο Μερίδιο Αγοράς σε Αναλώσιμα, 2020 Διανομή. Ελλάδα & Κύπρος
- COSMODATA – Μεγαλύτερος Ρυθμός Ανάπτυξης Πωλήσεων Hardware, 2020 Εμπορικό Κανάλι, Ελλάδα
- BIONIC – Μεγαλύτερος Ρυθμός Ανάπτυξης Πωλήσεων Hardware, 2020 Εμπορικό Κανάλι, Κύπρος
- EUROSUPPLIES – Καλύτερη Επίδοση σε Εκτυπωτές Μεγάλου Μεγέθους, 2020
- LASERCHARGE LTD – Συνεργάτης της Χρονιάς, 2020 Υπηρεσίες Διαχείρισης Εκτύπωσης, Ελλάδα & Κύπρος
- COSMOS BUSINESS SYSTEMS – Καλύτερη Επίδοση σε Premium Προϊόντα, 2020 Εμπορικό Κανάλι, Ελλάδα & Κύπρος
- A.STEPHANIS & CO – Καλύτερη Επίδοση Πωλήσεων, 2020 Λιανεμπόριο, Κύπρος
- ΠΛΑΙΣΙΟ – Καλύτερη Επίδοση Πωλήσεων, 2020 Λιανεμπόριο, Ελλάδα.
Πηγή