H Lotus ήταν συνώνυμη με τα μικρά, ελαφριά και γρήγορα σπορ μοντέλα, αλλά από τότε που τα παραπάνω ίσχυαν κατά γράμμα έχουν αλλάξει πολλά. Καταρχήν η Lotus ανήκει στον κινεζικό όμιλο της Geely και κατά δεύτερον πρόσθεσε στη γκάμα της ένα… SUV.
To Eletre, που επιπλέον είναι και ηλεκτρικό. Φυσικά το τελευταίο δεν το εμποδίζει να είναι και εντυπωσιακό σε όψη και δυναμικό, ενώ από πλευράς διαστάσεων κάθε άλλο παρά μικρό είναι μιας και το μήκος ξεπερνά τα 5,0 μέτρα -5,10 για την ακρίβεια.
Οι μεγάλες διαστάσεις εγγυώνται τους άνετους χώρους στο εσωτερικό, για τέσσερις ή και πέντε επιβάτες, ενώ η διαμόρφωση είναι high tech, με δύο μικρές, παραλληλόγραμμες οθόνες στο ταμπλό και μια τεράστια στην κεντρική κονσόλα.
High tech είναι και οι κάμερες που μπορούν να αντικαταστήσουν προαιρετικά τους εξωτερικούς καθρέφτες, ενώ αυτή που υπάρχει πίσω διευκολύνει τον οδηγό, που αλλιώς και λόγω της κλίσης της οροφής θα έβλεπε ελάχιστα προς τα πίσω.
Η Eletre, που προφέρεται… Ελέτρα, είναι τετρακίνητη με συνολικά δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 600+ ίππους. Που παρά το σεβαστό βάρος εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε λιγότερα από 3,0 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 260 χλμ./ ώρα.
Η μπαταρία που τους τροφοδοτεί είναι τεχνολογίας 800V και ενεργειακή χωρητικότητα 100+ kWh. Τιμή μεγάλη αλλά και απαραίτητη προκειμένου η αυτονομία του ηλεκτρικού hyper-SUV, όπως το χαρακτηρίζει η Lotus, να ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα.
Η Eletre θα κατασκευάζεται στην Κίνα και θα είναι διαθέσιμη από το 2023, ενώ μέσα στην επόμενη τριετία η Lotus προγραμματίζει ένα πιο μικρό και πιο φτηνό SUV, ένα σπορ σεντάν και ένα σπορ hatchback σε συνεργασία με την Alpine. Μάλιστα το τελευταίο, σύμφωνα με τις πληροφορίες θα κατασκευάζεται στη Μεγάλη Βρετανία.
Πηγή