Το νούμερο ακούγεται πολύ μεγάλο και όντως έτσι είναι, μιας και αυτονομία 1.000 και πλέον χιλιομέτρων, για την ακρίβεια 1.008, είναι κάτι παραπάνω από εξαιρετική για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με το τρέχον επίπεδο τεχνολογίας.
Κι όμως η Mercedes EQXX, η οποία θα πρέπει να σημειώσουμε πως είναι σε επίπεδο πρωτοτύπου, ξεκίνησε από την έδρα της εταιρείας στη Στουτγκάρδη και έφτασε χωρίς επαναφόρτιση μέχρι τη Νίκαια της Γαλλίας.
Καλύπτοντας συνολικά, όπως προαναφέραμε, 1.008 χιλιόμετρα, ακολουθώντας κανονικά την κίνηση και φτάνοντας μέχρι και τα 140 χλμ./ ώρα στις εθνικές αρτηρίες.
Η τιμή αυτή μπόρεσε να επιτευχθεί χάρη στην εξαιρετική αεροδυναμική της EQΧΧ, ο συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) της οποίας είναι μόλις 0,17 που έχει σημαντική επίδραση στη μείωση της κατανάλωσή της όσο αυξάνεται η ταχύτητα κίνησής της, καθώς και στην εξελιγμένη μπαταρία της.
Η ενεργειακή χωρητικότητα της τελευταίας φτάνει τις 100 kWh και το σημαντικό είναι το χαμηλό της βάρος. Που σε σύγκριση με τη μπαταρία των 108 kWh της EQS είναι κατά 30% μικρότερο, φτάνοντας συνολικά τα 495 κιλά μόνο.
Η κατανάλωση ενέργειας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ήταν μόλις 8,7 kWh για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η δήλωση των μηχανικών της Mercedes πως αν οι συνθήκες ήταν ιδανικές -κυρίως από πλευράς καιρικών συνθηκών μιας και συνάντησαν μέχρι και χιονόνερο- η EQXX θα μπορούσε να καλύψει ακόμα 140 χιλιόμετρα.
Πηγή