Τους τρόπους για να εισέλθουν ακόμη πιο δυναμικά στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναζητούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Το πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση απαιτεί νέες ιδιαίτερα μεγάλες επενδύσεις, ενώ παραμένει ακόμη το πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα των μπαταριών που εξοπλίζουν τα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων.
Οι εταιρείες που παράγουν τις μπαταρίες καθορίζουν υψηλές τιμές για τη διάθεση των προϊόντων τους και παράλληλα επιδιώκουν συνεργασίες με τις ευρωπαϊκές μάρκες αυτοκίνητων, που περιλαμβάνουν και την κατασκευή νέων εργοστασίων στην Ευρώπη. Στο πλαίσιο αυτό, ο όμιλος Volkswagen θα μπορεί σε περίπου ένα χρόνο να ανταγωνιστεί την αμερικανική μάρκα Tesla, όσον αφορά την παραγωγική της ικανότητα ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με το Bloomberg και όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο ειδήσεων, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως δήλωσε ότι κατασκευάζει δύο εργοστάσια στην Κίνα, ώστε να παράγει συνολικά 600.000 οχήματα τον χρόνο στην αποκλειστική πλατφόρμα μπαταρίας της, MEB.
Τα νέα εργοστάσια στο Anting και στο Foshan θα ανοίξουν λίγους μήνες μετά τη γερμανική μονάδα παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Zwickau, της Γερμανίας. Το εργοστάσιο στη Γερμανία θα παράγει έως 330.000 αυτοκίνητα ετησίως και θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει την λειτουργία του μέχρι το τέλος του έτους.
Η VW σχεδιάζει να παράγει περίπου 70 μοντέλα με μπαταρίες στις 12 μάρκες αυτοκινήτων που έχει στο χαρτοφυλάκιο της μέχρι το 2028.
Έχει στόχο να κατασκευάσει 22 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα την επόμενη δεκαετία. Ο διευθύνων σύμβουλος, Χέμπερτ Ντις, δήλωσε ότι οι εναλλακτικές τεχνολογίες συμπεριλαμβανομένης και της τεχνολογίας των κυψελών καυσίμου θα απαιτήσουν επένδυση περίπου 30 δισ. ευρώ.
Πηγή