Ως Ferrari 400 Superamerica Series I Coupe ντεμπούταρε το 1962 μια Ferrari διαφορετική από τις άλλες.
Η έμφαση είχε δοθεί εδώ σε άλλα πράγματα και όχι στις καταραμένες επιδόσεις. Όχι ότι πήγαινε πίσω φυσικά σε όρους ταχύτητας, καθώς Ferrari ήταν και μάλιστα διά χειρός Pininfarina!
Φορούσε βλέπετε τον φημισμένο στην εποχή Type 163 V-12, που απέδιδε όχι λιγότερα από 320 άλογα και έπιανε άνετα τα 260 χλμ/ώρα, νούμερα που ήταν στον καιρό εντυπωσιακά ακόμα και για τα αγωνιστικά.
Μόλις 46 φτιάχτηκαν όλες κι όλες μεταξύ 1959-1964 και καθεμιά τους κόστιζε όσο και μια Rolls-Royce. Κάποιες, μόνο 14 στον αριθμό, όπως η συγκεκριμένη που βγήκε σε δημοπρασία, ήταν καμωμένες από τα χεράκια του Pininfarina, παραμένοντας ακόμα πιο σπάνιες και ποθητές σήμερα.
Η συγκεκριμένη φέρει τα πιστοποιητικά γνησιότητας της φίρμας (Ferrari Classiche) και όλη η δουλειά για τη συντήρησή της έγινε από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Ferrari στη Φλόριντα.
Γι’ αυτό και δεν είναι ένα αμάξι για το γκαράζ του συλλέκτη, αλλά μια κούκλα που λαχταρά δρόμο. Και μπορεί να ανταποκριθεί μια χαρά ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα.
Όσο για την τιμή εκκίνησης, κυμαίνεται στα 3 εκατ. δολάρια (2,7 εκατ. ευρώ), θα ανέβει όμως πολύ πιο πάνω…