Τη δεκαετία του ’60 η Mercedes είχε παρουσιάσει ένα εντυπωσιακό σπορ πρωτότυπο, τη C111 που μπορεί να μην πέρασε ποτέ στο στάδιο της παραγωγής αλλά λειτούργησε ως εργαστήριο εξέλιξης και συνέλεξε πολλά ρεκόρ.
Αυτό το πρωτότυπο λοιπόν αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης για ένα καινούργιο που διατηρεί εν μέρει την ίδιο ονομασία αλλά σε μοντέρνα εκδοχή, μιας και λέγεται Vision One-Eleven.
Εκτός από την επωνυμία διατηρεί και το ίδιο χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα, επίσης σε μια σύγχρονη εκδοχή, ενώ η σχεδίαση ακολουθεί το One Bow Design.
Την τελευταία σχεδιαστική φιλοσοφία της Mercedes με τις χυτές γραμμές, ενώ τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος οι επιφάνειες με το μοτίβο των pixels είναι στην ουσία οθόνες.
Και αυτές παραπέμπουν στο αρχέτυπο, κάτι που ισχύει και για τις πόρτες αλά φτερά γλάρου. Οι οποίες όταν ανοίξουν αποκαλύπτουν ένα φουτουριστικό εσωτερικό στο οποίο η χρήση γυαλιών AR είναι απαραίτητη.
Εδώ η ρετρό νότα είναι οι επενδύσεις ασημένιου χρώματος των καθισμάτων που είναι σταθερά τοποθετημένα στο δάπεδο, ενώ προκειμένου να βρεθεί η κατάλληλη θέση οδήγησης ρυθμίζεται και το τιμόνι και τα πεντάλ.
Το Vision One-Eleven κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής στον πίσω άξονα, οι οποίοι έχουν εξελιχθεί από τη βρετανική εταιρεία Yasa που ανήκει στον όμιλο της Mercedes.
Οι κινητήρες αυτοί είναι πιο αποδοτικοί, πιο μικροί και ζυγίζουν λιγότερο σε σχέση με τους συμβατικούς. Έτσι επέτρεψαν και την ύπαρξη ενός χώρου αποσκευών στο πίσω μέρος του πρωτοτύπου.
Οι μπαταρίες είναι υδρόψυκτες κυλινδρικών στοιχείων και η χημεία τους έχει εξελιχθεί από την ομάδα F1 της γερμανικής εταιρείας.
Η οποία δεν ανακοινώνει τιμές για την ισχύ και τη ροπή αλλά αναφέρει πως «θα είναι στα επίπεδα αγωνιστικών αυτοκινήτων».
Η Mercedes Vision One-Eleven ναι μεν δεν είναι προς πώληση αλλά υπάρχει μια ομώνυμη σειρά αξεσουάρ τα οποία μπορεί να αγοράσει κανείς.
Πηγή