«Η νέα Honda CBR650R γεννήθηκε στην πίστα, για να κάνει τα κεφάλια στους δρόμους να γυρίζουν». Έτσι περιγράφει της νέα της σπορ μοτοσικλέτα μεσαίου κυβισμού που παρουσίασε στην EICMA 2018 το ιαπωνικό εργοστάσιο.

Απευθύνεται σε όσους αναβάτες ζητούν μια πολυτάλαντη μοτοσικλέτα που θα τους συντροφεύει στις καθημερινές τους μετακινήσεις στην πόλη, στις εκδρομές τους και που όταν της ζητηθεί θα σταθεί παραπάνω από αξιοπρεπώς στην πίστα.

Μια τέτοια «τα κάνω όλα και συμφέρω» μοτοσικλέτα είναι το νέο CBR650R που θυμίζει σε χαρακτήρα το παλιό, καλό CBR600.

Η σχεδίασή της είναι εμπνευσμένη από το κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας, την CBR1000RR Fireblade και χαρακτηρίζεται από ζωηρές δυναμικές γραμμές, εκτεταμένα πλαϊνά φέρινγκ, κοντή ουρά και διπλούς προβολείς LED.

Σε σχέση με την προκάτοχό της, την CBR650F, είναι κατά 6 κιλά ελαφρύτερη και προσφέρει μια σαφώς πιο σπορ θέση οδήγησης αφού τα clip on έχουν μετακινηθεί 30mm προς τα εμπρός και τα μαρπσιέ αντίστοιχα, προς τα πίσω και ψηλότερα.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο περιμετρικό και στο κέντρο του συναντάμε την «καρδιά» της CBR650R που είναι ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 649 κ. εκ. ο οποίος χάρη στις βελτιώσεις που έχει δεχθεί αποδίδει 95 ίππους @ 12.000 σ.α.λ.

Στον τομέα των αναρτήσεων, η μοτοσικλέτα εφοδιάζεται με πιρούνι upside-down 41 χιλιοστών της Showa, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ. Το σύστημα πέδησης απαρτίζεται από δύο δισκόφρενα 310 χιλιοστών που συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες.

Η νέα σπορ μοτοσικλέτα της Honda εξοπλίζεται με ABS, Traction Control και συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, ενώ διαθέτει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων.

newsbeast.gr


Πηγή