Όπως εξομολογήθηκε η σχεδιάστρια και ιδρυτής του ομώνυμου οίκου Zofia Chylak στο Harper’s Bazaar, όταν το 2014 ξεκίνησε το brand δεν μπορούσε με τίποτα να φανταστεί την επιτυχία που θα ακολουθούσε.
Για τη σχεδιάστρια αποτελεί ακόμη σοκ το γεγονός ότι η λίστα αναμονής εκείνων που θέλουν να αποκτήσουν την τσάντα συνεχώς μεγαλώνει ενώ πολλά από τα μοντέλα εξαντλούνται 5 λεπτά μετά την κυκλοφορία τους!
Οι τσάντες Chylak, οι οποίες αποτελούν ένα μείγμα κλασσικού και μοντέρνου έχουν κατακτήσει το Instagram το οποίο και είναι η αγαπημένη πλατφόρμα της σχεδιάστριας του brand.
Στόχος του οίκου είναι μέσα από τα social media να δημιουργήσει μία αισθητική και μία συγκεκριμένη ταυτότητα γύρω από τα προϊόντα του και για αυτό το λόγο συνεργάζεται με διάσημους φωτογράφους και μοντέλα.
Όπως αποκαλύπτει η Zofia Chylak, εκτός από την εικόνα της εταιρείας σκοπός τους είναι μέσα από τα μίντια να συνδεθούν με τους αγοραστές τους και να δημιουργήσουν σχέση εμπιστοσύνης με το αγοραστικό τους κοινό.
Όλα δείχνουν πως η μανία που λέγεται Chylak ήρθε για να κατακτήσει τον κόσμο της μόδας και πρόκειται να μας απασχολήσει πολύ στο μέλλον. Είναι η ιδανική κομψή τσάντα που συνδυάζει ποιότητα και προσιτή τιμή και αποτελεί το απόλυτο fashion statement των τελευταίων χρόνων.
Πηγή