Η Mercedes-AMG παρουσίασε και επίσημα το μοντέλο που είχε ανακοινώσει εδώ και πολύ καιρό, την κορυφαία έκδοση της καινούργιας C-Class, την AMG C 63 Ε Performance, όπως είναι η πλήρης επωνυμία της..
Η οποία έχει κάνει εντυπωσιακό downsizing στους κυλίνδρους και τα κυβικά, μιας και από τον V8 των 4.000 κυβικών πέρασε ακριβώς στα μισά: τους 4 κυλίνδρους και τα 2.000 κ.εκ..
Ταυτόχρονα έκανε και μια εξίσου εντυπωσιακή τεχνολογική αναβάθμιση, μιας και ο τετρακύλινδρός της φτάνει τους 476 ίππους και είναι ο πιο ισχυρός της κατηγορίας του παγκοσμίως και συνδυάζεται με ένα plug-in υβριδικό σύστημα που υιοθετεί τεχνολογία από τη Φόρμουλα 1.
Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 680 ίππους, τιμή που προβληματίζει ακόμα και supercars και τα 1.020 Nm που μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων καταλήγουν και στους τέσσερις τροχούς. Ενδιαφέρον στοιχείο εδώ η ύπαρξη λειτουργίας Drift.
Η μπαταρία του συστήματος έχει ενεργειακή χωρητικότητα 6,1 kWh -η επιλογή αυτή προέκυψε και για λόγους βάρους- και εξασφαλίζει μια καθαρά ηλεκτρική αυτονομία 13 χιλιομέτρων.
Οι επιδόσεις, που σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα είναι το κατεξοχήν ζητούμενο είναι εξαιρετικές μιας και το 0-100 χλμ./ ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,4 δεύτερα και η τελική φτάνει τα 280 χλμ./ ώρα (στέισον 270).
Από και κει πέρα η εμφάνιση είναι σαφώς πιο δυναμική σε σχέση με τις στάνταρ εκδόσεις της C-Class αλλά και την AMG C 43, η ανάρτηση είναι πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενη με τρία προγράμματα (Comfort, Sport και Sport+) και η κρεμαγέρα έχει τρία επίπεδα υποβοήθησης.
Όσο για τα προγράμματα οδήγησης είναι συνολικά οχτώ.
Πηγή