Η Opel μετά την ένταξή της στην PSA ανανεώνει τη γκάμα της αρχής γενομένης από τα μοντέλα στα οποία είναι ισχυρή: το Corsa αλλά και το νέο Mokka. Τα οποία βασίζονται σε πλαίσια του γαλλικού ομίλου και έχουν και τα δύο ηλεκτρικές εκδόσεις, χρησιμοποιώντας το δοκιμασμένο πλέον σύστημα πρόωσης των Γάλλων.
Η πρόθεση της γερμανικής εταιρείας όμως δεν είναι να περιοριστεί μόνο στα μικρά και μεσαία μοντέλα. Όμως δήλωσε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της Michael Lohscheller στόχος της είναι και να αποκτήσει μια πιο σπορτίφ υπόσταση αλλά και μια ναυαρχίδα που θα τοποθετείται πάνω από το Insignia.
Μάλιστα η Opel δεν προσανατολίζεται σε μια κλασική λιμουζίνα ή ένα τυπικό SUV αλλά κλίνει προς ένα crossover, που θα μπορούσε να υποστηρίξει καλύτερα και τον πιο σπορ χαρακτήρα. Το όνομά του θα είναι Monza, όπως το μεγάλο, πολυτελές κουπέ της μάρκας πριν από αρκετά χρόνια και το μήκος του γύρω στα 4,90 μέτρα.
Ως βάση προκρίνεται το πλαίσιο eMVP για την ηλεκτροκίνηση της PSA που πάντως υποστηρίζει και plug-in υβριδικά μοντέλα. Στο συγκεκριμένο πλαίσιο υπάρχει χώρος για μπαταρίες με ενεργειακή χωρητικότητα από 60 έως και 100 kWh, που σε ότι αφορά την αυτονομία μεταφράζεται σε 400 έως και 600 χιλιόμετρα, τιμές ιδιαίτερα ικανοποιητικές.
Παράλληλα η ισχύς του μελλοντικού Monza θα είναι της τάξης των 400 ίππων, προκειμένου να καλύπτεται και μια προσέγγιση gran turismo.
Φυσικά η παρουσία ενός πραγματικά μεγάλου μοντέλου στη γκάμα της Opel είναι ιδιαίτερα σημαντική για την πορεία της στην Κίνα, όπου το μέγεθος μετρά ιδιαίτερα.
Πηγή