H Pagani μπορεί να έχει παρουσιάσει εδώ και μερικούς μήνες το νέο μοντέλο, την Utopia, αλλά εξακολουθεί να ασχολείται και με την προκάτοχό της, τη Huayra.
Έτσι λοιπόν παρουσίασε την Huayra R Evo, με το τελευταίο συνθετικό της επωνυμίας της να δείχνει πως αποτελεί εξέλιξη της παλαιότερης R.
Στα ιδιαίτερα γνωρίσματά της περιλαμβάνονται τα αφαιρούμενα πάνελ της οροφής, που όταν αφαιρεθούν αυξάνουν κατά 5% την αεροδυναμική αντίσταση.
Ο κινητήρας είναι ο V12 των 6.000 κυβικών με προέλευση AMG που χρησιμοποιεί η Pagani και ο οποίος για την περίσταση έχει ανέβει στους 900 ίππους. Το κιβώτιο είναι ένα σειριακό 6 σχέσεων, ενώ χάρης και στη συνολικά προσεγμένη αεροδυναμική η τελική ταχύτητα προσεγγίζει την εντυπωσιακή τιμή των 350 χλμ./ ώρα.
Μάλιστα για να είναι σταθερή ακόμα και σε αυτές τις ταχύτητες -η Pagani λέει χαρακτηριστικά πως η Huayra R Evo έχει ανάλογες επιδόσεις με τα αγωνιστικά Le Mans Prototype 2– έχει εφαρμοστεί η προσέγγιση «codalunga».
Αυτό σημαίνει πως έχουν μεγαλώσει οι πρόβολοι, ο εμπρός κατά 10 εκατοστά και ο πίσω κατά 19, κάτι που συμβάλλει στην αύξηση της κάθετης δύναμης κατά 45%.
Το ύψος παραγωγής της Pagani Huayra R Evo θα είναι φυσικά εξαιρετικά μικρό, κάτι που ισχύει άλλωστε συνολικά για τις Pagani, ενώ αντιστρόφως ανάλογη θα είναι η τιμή της.
Πηγή